logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۶۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

نهال چنار جایگزین درختان پوسیده پارک پردیس ابهر می‌شود

نهال-چنار-جایگزین-درختان-پوسیده-پارک-پردیس-ابهر-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ۵ هزار اصله نهال چنار در سطح ابهر غرس می‌شود و جایگزین درختان پوسیده در پارک پردیس و همچنین سطح شهر ابهر خواهد شد.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: عملیات گل‌کاری فصلی میادین و  بلوارهای اصلی شهر در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری و  ایجاد شور و نشاط در سطح شهر توسط نیروهای واحد فضای سبز شهری در سطح شهر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: عملیات تخریب یک باب ساختمان جهت تعریض خیابان حاجیخانی واقع در ناحیه مرکزی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر اجرایی شد.

بهاوری تصریح کرد: بازگشایی و تعریض معابر با هدف دسترسی آسان به سایر نقاط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش حجم ترافیک صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر در خصوص قطع درختان در پارک پردیس ابهر، گفت: درختان تبریری یکی از درختان قابل استفاده در صنعت هستند و بعد از مدتی از داخل تنه درخت پوسیده می‌شوند که با توجه به این موضوع وجود این درختان بعد از مدتی خطرآفرین است.

وی عنوان کرد: درختانی که پوسیده شده و عمر مفید آنها به پایان رسیده است بعد از موافقت اعضای کمیسیون قطع اشجار قطع می‌شوند و ویژگی این قبیل درختان برخورداری از عمر بلندمدت است که آیندگان نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

بهاوری خاطرنشان کرد: ۵ هزار اصله درخت چنار جایگزین درختان پوسیده در پارک پردیس و همچنین سطح شهر خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: عملیات مخلوط‌ریزی، تسطیح و آماده‌سازی جهت بازگشایی از بلوار طالقانی جنوبی به بلوار منابع طبیعی در حال انجام است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر