logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۶۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان پایگاه امداد جاده‌ای احداث می‌کند

سازمان-مدیریت-و-برنامه‌ریزی-زنجان-پایگاه-امداد-جاده‌ای-احداث-می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گرفته شده که جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه‌ها را خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، آیت‌اله علی خاتمی در جلسه ویدئو کنفرانسی هماهنگی طرح ملی خدمات یکپارچه طرح نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان‌ها به ریاست کولیوند با حضور مدیران عامل استان‌های جمعیت هلال احمر کشور گفت: زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کریدور شمالغرب کشور قرار دارد و با هفت استان کشور همسایه است که حساسیت بالاتری به ویژه در خصوص ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: خوشبختانه بخشی از پایگاه‌ها در گذشته راه‌اندازی شده و زنجان شاهراه غرب به مرکز کشور محسوب می‌شود و ارایه خدمات در استان فقط برای مردمی که در این منطقه در تردد هستند، نیست بلکه برای همه هموطنانی است که در تردد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نسبت به مجموعه هلال‌احمر خدمات و کارهای فرا ملی و فرا استانی برای مردم کره زمین و در بعد محدودتر آن در جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌دهد.

 آیت‌اله خاتمی با تاکید بر اینکه قدم های خوبی در یک سال اخیر در هلال احمر استان زنجان برداشته شده است، خاطرنشان کرد: هلال احمری‌ها همواره در جاده‌های استان حضوری فعال دارند، آثار و خدمات هلال احمری‌ها چشمگیر است و بویژه مسافرانی که از غرب به شرق و برعکس در تردد هستند و خدمات دریافت می‌کنند نیز رضایتمندی از دریافت خدمات صادقانه این مجموعه دارند.

 وی تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر زنجان در بعد لجستیک مشکلاتی دارد و تاکنون 10 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مسیرهای ارتباطی استان احداث شده که نیازمند چندین پایگاه جدید دیگری هم داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژی استان از حیث حوادث طبیعی و غیر طبیعی نیاز ضروری زنجان به احداث پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای بر اساس آمایش سرزمینی وجود دارد.

آیت‌اله خاتمی خاطرنشان کرد: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گرفته شده که جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه‌ها را داشته باشد.

وی یادآوری کرد: امسال سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان زنجان توسط هلال‌احمر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان قول احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گرفته شده و جمعیت هلال‌احمر کشور نیز مسئولیت تجهیز این پایگاه‌ها را خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از همه امدادگران، نجاتگران و همه هلال احمری‌ها که در سرما و گرما در حال ارائه خدمات شبانه روزی برای هموطنان متاثر از حوادث هستند، قدردانی کرد.

حکمت‌اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ادامه این جلسه ویدئو کنفرانسی با بیان اینکه استان از نظر پایگاه‌های جاده‌ای با توجه اینکه کریدور هفت استان و مرکزیت شمالغرب کشور است و شاهد حوادث حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستیم، گفت: بواسطه تبیین این موضوعات با مدیریت برنامه و بودجه استان توافقاتی در خصوص ایجاد پایگاه امدادی در استان انجام شده است.

هاشمی افزود: طبق دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور مبنی براحداث پایگاه توسط پدر شهید ۵۰۰ میلیون تومان اهدا شده و مبلغی نیز توسط دبیر کل هلال‌احمر اختصاص یافته است.

وی اظهارداشت: احداث این پایگاه جزو پایگاه‌های کلیدی در استان خواهد شد که امیدواریم در ۳ ماهه نخست سالجاری به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تعطیلات نوروز از ابتدای آغاز طرح‌های نوروزی تاکنون ۲۸ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر استان بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر