logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در ۵ امامزاده ابهر

اجرای-طرح-آرامش-بهاری-در-۵-امامزاده-ابهر
رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر گفت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال‌جاری در شهرستان ابهر ادامه پیدا می‌کند و در قالب این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآن‌خوانی برای روزه‌داران تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال‌جاری در شهرستان ابهر ادامه پیدا می‌کند و در قالب این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآن‌خوانی برای روزه‌داران تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این طرح در پنج امامزاده شهرستان ابهر اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح از مبلغان دینی بومی و اعزامی از قم برای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مساجد و امامزاده‌های این شهرستان فعالیت می‌کنند و در طول این ماه به شبهات دینی و پرسش‌های روزه‌داران پاسخ می‌دهند و دوره‌های مختلفی مانند مشاور خانواده، تفسیر و جزءخوانی قرآن برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو با بیان اینکه طرح آرامش بهاری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز در طول ۱۰ سال اخیر در امامزاده‌های شهرستان اجرا می‌شود، ادامه داد: برای اجرای این طرح ۵ امامزاده و بقعه در سطح شهرستان آماده شده است‌.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر گفت: طرح آرامش بهاری در امامزاده‌ یعقوب علیه‌السلام صائین‌قلعه، اسحاق علیه‌السلام شریف‌آباد، امامزاده اسماعیل علیه‌السلام شناط، زیدالکبیر علیه‌السلام و امامزاده محمد علیه‌السلام اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ۵۰ حجره در امامزاده یعقوب علیه‌السلام برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: این امامزاده ظرفیت اسکان ۳۰۰ نفر را دارد، در امامزاده اسماعیل علیه‌السلام شناط نیز ۱۰ حجره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح، ویژه برنامه‌های نوروزی مانند ایستگاه‌های نقاشی و مسابقات تفریحی مختلف با اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان، با رعایت آداب ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر