logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۶۳۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه جهادی رضوان ابهر خبر داد:

پخت ۴۰ دیگ حلیم نذری در ابهر

پخت-۴۰-دیگ-حلیم-نذری-در-ابهر
جانشین قرارگاه جهادی رضوان ابهر گفت: ۴۰ دیگ حلیم نذری در ابهر به مناسبت میلاد امام حسن علیه‌السلام توسط قرارگاه جوادالائمه و رضوان ابهر طبخ و بین عموم مردم توزیع شد.

محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در قرارگاه جوادلائمه از سال ۱۳۹۴ یعنی از ۸ سال پیش تصمیم گرفته شد که به مناسبت میلاد امام حسن علیه‌السلام پخت حلیم نذری داشته باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از اولین سال که این کار شروع شد 10 دیگ حلیم پخته و توزیع شد و به مرور تعداد دیگ‌ها افزایش پیدا کرد و در سال‌جاری به ۴۰ دیگ رسید. 

هاشمی با بیان اینکه در این قرارگاه ۱۵۰ نفر با زبان روزه و با ارادتی که به کریمه اهل‌ بیت دارند فعالیت کردند، گفت: در عید غدیرخم قرارگاه جوادالائمه یک برنامه 5 روزه را پیگیری می‌کند که سال پیش نیز به مدت 5 شب در پارک خانواده حسین‌آباد جشن برگزار کرده است و امسال نیز این کار انجام خواهد شد.

جانشین قرارگاه جهادی رضوان ابهر گفت: مرکز نیکوکاری نیز هر سه ماه یک بار برای ۱۵۰ خانواری که تحت پوشش مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی علیه‌السلام هستند بسته غذایی تهیه می‌کند.

این مسئول با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه گفت: این قرارگاه علاوه بر تهیه بسته‌های غذایی با توجه به کمک‌های خیرین در امر تهیه جهیزیه نیز فعال است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر