logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۶۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با موج‌رسا:

اساس و پایه‌گذاری انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» است

اساس-و-پایه‌گذاری-انقلاب-«جهش-تولید-با-مشارکت-مردم»-است-
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم نقش اصلی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند گفت: اساس و پایه‌گذاری انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شعار امسال که مقام معظم رهبری آن را «جهش تولید با مشارکت مردم» معرفی نمودند و بر بحث تولید با مشارکت مردم تاکید فراوان داشتند گفت: تاکیدات حضرت آقا بر موضوع تولید با مشارکت مردم است که در کشور باید به صورت جدی در نظر گرفته و از ظرفیت مردم در این امر استفاده شود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: مشارکت مردمی تولید صورت گیرد نتیجه بهتر حاصل خواهد شد یکی از شعارهایی که در انقلاب مطرح بود و بر اساس آن انقلاب پایه‌ریزی شده است همان مشارکت مردم در فعالیت‎های مهم در کشور است.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ امام خمینی(ره) بر مشارکت مردم در انقلاب ایمان قوی و یقین داشتند که اگر مردم پای کار باشند هر مشکلی در کشور حل شدنی است.

حجت‌الاسلام جعفری ابراز کرد: اساس و پایه‌گذاری انقلاب اسلامی بر اساس «جهش تولید با مشارکت مردم» است و اصول نهضت حضرت امام(ره) با حضور مردم و مشارکت آنها در جامعه بود.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب در سال ۱۳۵۷ نیز نتیجه مشارکت و حضور مردم در عرصه بود و هشت سال جنگ و دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند و این مشارکت‌های مردمی بود که باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شد و این موضوع گره‌گشا بودن نقش مردم را می‌رساند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در هر حادثه‌ای که مردم پای کار آمدند پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای انجام شد و کشوری که در آن به مشارکت مردم ارج نهاده شود پیشرفت حاصل می‌شود و مشکلات دیگر معنایی ندارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر