logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۶۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد:

لزوم ریل‌گذاری مسئولان برای اجرا شعار سال

لزوم-ریل‌گذاری-مسئولان-برای-اجرا-شعار-سال
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به بیانات رهبری در اول فروردین ۱۴۰۳، گفت: رهبر انقلاب برنامه یک ساله کشور را مشخص کردند و این مسئولان هستند که باید این برنامه را برای عملی شدن ریل‌گذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»آیت الله علی خاتمی امروز در جلسه دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک ولادت امام حسن(ع) و عید نوروز اظهار کرد: گاهی انسان غرق در نعمت هست و نمی‌داند که غرق در نعمت است و امنیت نیز از این جنس است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره یه امنیت حاکم در جامعه، ابراز کرد: ما وقتی امنیت را می توانیم لمس کنیم که به کشور‌های پیرامون ایران نگاه کنیم.  

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش رهبر انقلاب و نیروهای مسلح در تامین امنیت، تصریح کرد: دشمنان با تمام توان به میدان آمده‌اند و هر کاری از دستشان بر می‌آمده انجام داده‌اند و اگر الان احساس کنند می‌توانند ضربه به کشور بزنن حتما این کار را خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه این اقتدار و امنیت افتخاری برای  نیروهای مسلح است، ادامه داد: نیروهای امنیتی و نظامی در صف اول دفاع از کشور ایستاده‌اند. 

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانات رهبری در اول فروردین ۱۴۰۳، خاطر نشان کرد: رهبری برنامه یک ساله کشور را مشخص کردند و این مسئولان هستند که باید این برنامه را برای اجرایی شدن ریل‌گذاری کنند. 

وی با اشاره به همدل و هم افزایی بین مسئولان استانی، افزود: در استان چالشی در حوزه جرائم خشن و سیاسی نداریم و این به برکت نام سید الشهدا(ع) و مردم ولایی زنجان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به روحیه ایثارگری مردم زنجان، عنوان کرد: زمانی که جمعیت استان زنجان ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر بود ۳۵۳۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است. 

وی با بیان اینکه در فتنه ۹۶ و ۹۸ مردم زنجان جزو استان‌هایی بود که به صحنه آمدند و فتنه را باطل کردند،  تصریح کرد: در استان زنجان پلیس از سرمایه اجتماعی خوبی برخوردار است. 

محسن افشارچی، استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات خوب پلیس در استان زنجان، افزود: مشکلاتی در استان وجود داشت که در حال حاضر با اقدام جهادی این مشکل رفع شده است. 

افشارچی با اشاره به لزوم ارائه خدمات به پلیس، عنوان کرد: در حوزه رفاه کارکنان انتظامی اقداماتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر