logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور ساخته می‌شود

۱۰۰-هزار-خانه-سازمانی-در-سطح-کشور-ساخته-می‌شود
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ايران با اشاره به لزوم ساخت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی، گفت: هدفگذاری ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار پاسدار احمدرضا رادان در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اينکه زنجان برای من یادآوری خاطرات دفاع مقدس به خصوص دفاع رزمندگان زنجانی در استان کردستان و جنوب کشور است، اظهار کرد: زنجان برای من یادآور خاطرات شهدایی مانند شهید فتحی و سلیمانی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه چهره زنجان در ذهن من چهره‌ای است که شهدا و رزمندگان زنجانی برای من ساختند، ابراز کرد: رزمندگان زنجانی، رزمندگانی با خصوصیت غیرت، سخت کوشی و صداقت بودند و صداقت از سر و روی رزمندگان زنجانی می‌بارید. 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ايران با اشاره به عملیات‌های انجام شده در دفاع مقدس، تاکید کرد: هر جا کار سختی بود آن کار را به رزمندگان زنجانی واگذار می‌کردم چون می‌دانستم آن ها خوب عمل می‌کنند و موفق خواهند شد. 

وی با اشاره به جمله زنجان پایتخت شور و شعور حسینی، تاکید کرد: بنده شور و شعور حسینی را در رزمندگان زنجانی دیدم. 

سردار رادان با اشاره به اینکه هم‌افرایی خوبی که در بین مدیران استانی وجود دارد، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا به مردم ولایی زنجان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه انتظامی بسیار بدهکار مردم و خانواده‌های شهدا است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم سطح انتظامی زنجان توسعه پیدا کند.

فرمانده گردان انتظامی جمهوری اسلامی ايران با بیان اينکه ارزیابی ما از اقدامات انتظامی زنجان ارزیابی مثبتی است، تصریح کرد: انتظامی زنجان در تمامی ماموریت‌ها، در حوزه اجتماعی، انتظامی، و اقدامات مقابله‌ای که به عهده داشته کارنامه خوبی از خود به جا گداشته است. 

وی با اشاره به ساخت خانه‌های سازمانی در سطح کشور، عنوان کرد: انتظامی در حوزه خانه سازمانی عقب ماندگی‌هایی دارد که باید همه کمک کنند تا این عقب ماندگی جبران شود.

سردار رادان با اشاره به هدفگذاری برای ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در کشور، ابراز کرد: سهم استان زنجان از این خانه‌های سازمانی سهم قابل توجه و کم سابقه است. 

وی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) و ماه مبارک رمضان، ادامه داد: ما در ماموریت‌های ناتمام انتظامی باید بدانیم که این موفقت‌های کسب شده همواره لطف خداوند متعال بوده وگرنه هنر ما بدون لطف خداوند چیزی نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر