logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد:

آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال

آمادگی-اوقاف-استان-زنجان-برای-تحقق-شعار-سال
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارتقای ۱۶ برابری درآمد‌های موقوفات در طول پنج سال گذشته خبر داد و گفت: اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال آماده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی گفت: در سال‌های اخیر به لطف خدا و تلاش همکاران در اداره کل و ادارات اجرایی شهرستان‌های اوقاف زنجان ظرفیت قابل توجهی برای کمک به تولید و توسعه استان پیدا کرده است و اکنون اوقاف زنجان توان سرمایه‌گذاری با رقم‌های قابل توجهی را دارد. علیرغم همراهی مدیران استانی و حمایت‌های آنان متاسفانه گاهی برای انجام طرح‌های تولیدی وسرمایه‌گذاری با موانع جدی روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اخیرا جلسه با معاونت اقتصادی استاندار تشکیل و ظرفیت‌های اوقاف زنجان تبیین شد که این معاونت علاقه‌مند شد که در این خصوص از اوقاف برای سرمایه‌گذاری که باعث رونق تولید ایجاد اشتغال نقش موثر ایفا خواهد کرد حمایت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب، گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید با توجه به ظرفیت‌های موجود در اوقاف و البته به شرط همکاری و همراهی مدیران استانی که باعث رفع موانع مختلف تولید و سرمایه‌گذاری شود کاملا قابل دستیابی است.

وی بیان کرد: مجموع درآمد موقوفات و نذورات امامزادگان از ۷ میلیارد تومان در سال ۹۸ به بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال گذشته رسید که از رشد ۱۶ برابری در پنج سال حکایت دارد و سال گذشته در میزان رشد درآمد در کشور توانستیم با ۴۳۷٪ رشد، رتبه اول را کسب کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر