logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
یادداشت:

خبرنگاران بلندگویی برای شنیده شدن صدای مظلومیت غزه هستند

خبرنگاران-بلندگویی-برای-شنیده-شدن-صدای-مظلومیت-غزه-هستند-
رژیم صهیونیست با جنایات متعددی که سال‌هاست درفلسطین و غزه مرتکب شده‌اند شهادت‌ ۱۴۰ خبرنگار را نیز به کارنامه کثیف و سیاه خود اضافه کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امروز می‌خواهیم از شکست سنگین صهیونیست در «طوفان الاقصی» چند خطی برایتان بازگو کنیم از آنجا که همه در جریان قتل و عام مردم غزه و فلسطین به دست رژیم منحوس صهیونیست هستید و خبر شهادت ۱۴۰ خبرنگار بی‌دفاع به دست رژیم منحوس اسرائیل اطلاع دارید.

بیشتر بخوانید

در ۷ اکتبر سال ۲۰۲۳ ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت اسرائيل حملات حماس در عملیاتی به نام«طوفان‌الاقصی» غوغا به پا کرد که واقعا مثال زدنی است جوانان غزه خشم و انزجار خود را نسبت به صهیونیست و حامی آنها در طوفان‌الاقصی به نمایش گذاشتند.

عملیاتی که واقعا«طوفان»در پی داشت و راویان آن اهل رسانه و خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و فیلم برداران بودند.

افرادی که تنها سلاح آنها قلم و دوربین بیان رویدادها و حقیقت بود. رویدادی که در تاریخ ثبت شد و کمر اسرائیل را در هم شکست.

خبرنگاران اعزامی به غزه قرار بود وقایع را بنا به تعهد کاری به جهان مخابره کنند و چهره خار و ذلیل شده صهیونیست را در«طوفان الاقصی» برای جهانیان به تصویر کشند و رمز پیروزی و اتحاد جوانان حماس را در این عملیات برای عموم نشان دهند.

خبرنگاران و روزنامه نگاران، عکاسان و فیلمبرداران در غزه می‌خواستند اخبار مربوط به شلیک ۵ هزار موشک از سمت حماس را به سمت صهیونیست پوشش داده و اخبار را لحظه به لحظه به صورت آنلاین به جهان مخابره کنند و به حامیان اسرائیل بگویند زمانی که اتحاد بین مردم شکل گیرد هیچ قدرتی توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

خبرنگاران حاضر در غزه به بهترین شکل خبرها را دریافت و به جهان انعکاس دادند آنها تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های صهیونیستی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها در این عملیات بود را به معرض دید جهانیان گذاشتند.

در حقیقت با انعکاس چنین تصاویری قدرت پوچ و خالی صهیونیست‌ها به نابودی و فنا رفت و خبرنگاران تبدیل به بلندگویی برای شنیده شدن صدای مظلومیت مردم غزه شدند و با به تصویر کشیدن واقعیت قدرت«طوفان الاقصی» به رژیم اشغالگر قدس فهماندند که دیگر هیچ قدرتی توان مقابله با حماس و نیروهای مقاومت را ندارد.

از آنجا که اسرائیل نسبت به این امر آگاهی داشت و چون سیلی محکمی در عملیات طوفان‌الاقصی از نیروهای حماس خورده بود تنها واکنش غیر انسانی که نشان داد حذف و از میان برداشتن ققنوس‌های اهل قلم بود غافل از آنکه ققنوس‌ها هرگز نمی‌میرند و جاوید هستند.

در این حادثه تلخ صهیونیست صورت ناجوانمردانه ۱۴۰ نفر از اصحاب رسانه و اهل قلم را که برای پوشش خبری به غزه رفته بودند در کمال ناباوری شهید کرد. 

شهدایی که تنها به جرم پخش حقایق شهید شدند حقایقی که برای فلسطین و غزه شیرین بود و جوانان این مرز و بوم با وحدت و یکپارچگی دست در دست هم در عملیات طوفان‌الاقصی آن را ترسیم کردند و صهیونیست‌ها و حامیان آنها توان تحمل و پذیرش این شکست را نداشتند دستور قتل عام خبرنگاران را صادر کردند.

در پی این حادثه ناگوار که بازخوردهای زیادی در پی داشت نفرت و انزجار مردم جهان از صهیونیست این رژیم جعلی و خبرنگار‌کش شدت گرفت و چندین برابر شد و در پی این حادثه ناگوار اعتراضاتی از سراسر جهان برای محکومیت صهیونیست از سر گرفته شد.

رژیم غاصب صهیونیست نمی‌داند دنیا دار مکافات است همانگونه که رهبر عزیز انقلاب فرمودند؛ رژیم صهیونیست رو به افول است و در آینده‌ای نه چندان دور صهیونیست با خاک یکسان خواهد شد و خبرنگاران این خبر را به جهانیان مخابره خواهند کرد و نوید دنیایی بدون صهیونیست به اهل جهان خواهند داد و انتقام خون شهدای غزه و خبرنگاران گرفته خواهد شد.

شهدای اهل قلم حق را به درستی به تصویر کشیدند و شجاعانه خفت و خواری اسرائیل را به جهان اعلام کردند آنها وظیفه داشتند اخبار را با درستی و صحت به گوش جهان برسانند و رسالت خویش را به درستی انجام دادند ولی صهیونیست با به شهادت رساندن این عزیزان سعی کرد که واقعیت شکست سنگین «طوفان الاقصی» را با به شهادت رساندن ۱۴۰خبرنگار بی دفاع پنهان کند ولی ناکام ماند.

به امید روزی که مهدی صاحب الزمان(عج) ظهور کند و یاغیان سرزمین قدس و حامیان حیوان صفت آنها از صحنه روزگار حذف شوند و دنیا طعم خوش خوشبختی را با ظهور مهدی فاطمه(س) بچشد.

الهم عجل لولیک الفرج

سمیرا قربانی

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ ]
موج رسا خیلی پیشرفت کردیاااااااااااااااااااا
[ نام : ] [ ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ ]
زیباست
[ نام : ] [ ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ ]
خدا اسرائیل نابود کنه چقدر ناراحت شدم الله ذلیل السین
فرم ارسال نظر