logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۶۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجان

ساخت-بیش-از-۸۰۰-واحد-مسکونی-برای-نیروهای-مسلح-و-ایثارگران-زنجان-
رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد شش پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان زنجان، بهزاد کردلو گفت: براساس تفاهم نامه‌های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید

 وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد. 

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز کرد: پروژه‌های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد. 

کردلو گفت: همچنین بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد. 

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم‌نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می‌شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر