logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی ابهر

کمک-۳-میلیارد-ریالی-خیرین-به-بهزیستی-ابهر-
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین ابهری در ماه مبارک رمضان و سال نو در پویش «مثبت ماه» ماه آرزوها بیش از ۳ میلیارد ریال شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: خیرین ابهری بیش از ۳ میلیارد ریال به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در نیمه اول ماه مبارک رمضان به جامعه هدف بهزیستی کمک کردند که نسبت به سال گذشته این مشارکت افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اداره بهزیستی شهرستان ابهر سعی دارد در ماه مبارک رمضان با مشارکت مردم به آرزوهای جامعه هدف خود با پویش مثبت ماه جامه عمل بپوشاند و این کمک‌های غیرنقدی در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه ،پوشاک، کفش و مواد غذایی است.

لطیفی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه است این پویش با هدف جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارائه خدمت‌رسانی به جامعه هدف در حال اجرا است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: امسال پویش «مثبت ماه» با هدف معرفی افرادی که در میان تاریکی‌های زندگی چراغی افراشته و یا راهی ساخته‌اند و به‌منظور بر آوردن آرزوی‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند جهت یاری و تحقق آرزوهای جامعه هدف هدایای مالی خود را به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به شماره کارت ۶۲۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶ واریز و یا جهت اهدای کمک‌های غیرنقدی و خدماتی به اداره بهزیستی شهرستان ابهر و بخش مشارکت‌های مردمی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر