logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

خدمات هلال‌احمر زنجان به بیش از ۲۲ هزار مسافر نوروزی

خدمات-هلال‌احمر-زنجان-به-بیش-از-۲۲-هزار-مسافر-نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خدمات هلال احمر این استان برای مسافران زنجانی در طرح‌های مختلف نوروزی از مرز 22 هزار و 600 نفر گذشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت هاشمی با تبریک نوروز باستانی اظهار داشت: ارائه خدمات در قالب طرح نوروزی با شعار هم راه تان هستیم از ۲۴ اسفند سال گذشته در حوزه‌های خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان آغاز شده و روند ارائه خدمات در این استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: خدمات امدادی در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، داوطلبانه و درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال‌ احمر استان زنجان جریان دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان پنجمین روز از فروردین سالجاری تیم‌‌های عملیاتی در قالب 41 تیم 108 نفره به هموطنان متاثر از حوادث خدمات ارائه داده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: نجاتگران در این عملیات‌ها موفق به انتقال ۳ مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی پنج نفر و رهاسازی پنج نفر گرفتار در داخل خودرو کردند.

وی افزود: در 24 عملیات امدادرسانی 19 دستگاه آمبولانس و ست نجات هیدرولیک بکارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با حضور 409 نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان 9 هزار و 611 مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره‌مند شدند.

هاشمی، پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره‌‌مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه را از طرح‌های مختلف خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب برشمرد.

وی از برپایی هفت پست ثابت آموزشی در سطح استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و افزود: توسط 77 مربی داوطلب آموزشی یک هزار و 105 مسافر نوروزی در 11 روز گذشته از اجرای طرح نوروزی از آموزش‌ها کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر