logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۳۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر خبر داد:

خدمت‌رسانی هلال‌‌احمر ابهر به بیش از ۳۵۰ مسافر نوروزی

خدمت‌رسانی-هلال‌‌احمر-ابهر-به-بیش-از-۳۵۰-مسافر-نوروزی-
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر گفت: جمعیت هلال‌‌احمر شهرستان ابهر به بیش از ۳۵۰ مسافر نوروزی در ایام نوروز خدمت‌رسانی کرده است.

ابراهیم کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: این خدمات در قالب طرح نوروزی هلال‌احمر از ۲۴ اسفندماه ماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این طرح ۴۲ نفر از اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر در پست‌های ثابت و سیار و ۱۰ نفر نیز از اعضای مشارکت‌کننده در اکیپ‌های سحاب به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

کاظمی اظهار کرد: تاکنون ۲۶ عدد نهال نیز برای طرح پویش سبز، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و ۱۱۰ بسته غذایی (افطار) بین مسافران توزیع و بیش از ۳۸۵ کودک نیز در فضای دوستدار کودک لحظات شادی را تجربه کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر گفت: در این مدت بیش از ۳۰۹ نفر به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوسته‌اند و ۳۵۹ نفر از مسافران از نقاط حادثه‌خیز برای کاهش خطرات احتمالی توسط جوانان هلال‌احمر آگاه شده‌اند.

وی افزود: بیش از ۳۷۳ نفر از مسافران از خدمات کنترل فشار خون بهره‌مند شدند، ۷۳ آموزش‌های حوادث و آسیب‌های پیشگیری‌کننده و ۳۲۱ نفر خدمات امداد و کمک‌های اولیه دریافت کرده‌اند و ۲۲۵ نفر نیز آموزش مهارت‌های ایمنی امدادی و آشنایی با نحوه سنجش فشار خون دیده‌اند.

این مسئول با اشاره به خیمه‌های نماز و غرفه فرهنگی افزود: ۲۸۷ نفر از این غرفه بازدید کردند و تعداد مراجعین غرفه طرح یاس ۱۸۸ نفر بودند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر