logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۶۳۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زرین‌آباد در گفتگو با موج‌رسا:

جمع‌آوری زباله در زرین‌آباد مکانیزه می‌شود

جمع‌آوری-زباله-در-زرین‌آباد-مکانیزه-می‌شود
شهردار زرین آباد با اشاره به تجهیز کامیون حمل زباله به دستگاه مکانیزه گفت: جمع‌آوری زباله در زرین‌آباد مکانیزه می‌شود.

مهدی بیات‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اقدامات شورای اسلامی و شهرداری شهر زرین‌آباد در راستای رفاه حال شهروندان اظهار داشت: تجهیز کامیون حمل زباله به دستگاه مکانیزه جمع آوری حمل زباله، خریداری تعدادی سطل زباله ۷۰۰ لیتری و جانمایی آنها در سطح شه، اجرای نهضت آسفالت سه هزار تنی و آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر با اولویت خیابان جمهوری از جمله اقدامات این مجموعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی از ساماندهی میدان ورودی از سمت زنجان و نصب المان خوش آمد گویی و نصب برج پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مرکز میدان بسیج این شهر خبر داد و افزود: نوسازی روکش آسفالت خیابان امام رضا(ع) انجام شد که یکی از پرتردد ترین معابر شهر زرین‌آباد و از عمده درخواست‌ها و مطالبه شهروندان بود.

شهردار زرین آباد به بازنگری طرح جامع شهر زرین آباد با تشکیل جلسات متعدد و هماهنگی با دفتر فنی استانداری و سایر مراجع ذیربط اشاره کرد و گفت: پیگیری نوسازی روکش آسفالت ضلع جنوبی بلوار امام خمینی(ره) ما بین میدان شورا و امام حسین(ع) که با اخذ دستور توسط شورای اسلامی از رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و همکاری اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انجام شد که درخواست چندین ساله شهروندان شهرستان بود.

بیات‌نیا با اشاره به اهم برنامه و اقدامات قابل اجرا برای سال ۱۴۰۳ اشاره کرد: ساماندهی پارک حاشیه‌ای بلوار امام خمینی(ره) شهر زرین‌آباد که بزرگترین پروژه عمرانی خواهد بود و یکی از مطالبات چندین ساله همشهریان بود اجرا خواهد شد.

وی به تجهیز ورودی و خروجی شهر به دوربین‌های پلاک خوان‌ اشاره کرد و گفت: احداث قسمتی از کانال انتقال آب جنب مصلی شهر و پوشش کامل کانال خیابان ولایت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر