logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

مشارکت متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن باید افزایش یابد

مشارکت-متقاضیان-در-طرح-نهضت-ملی-مسکن-باید-افزایش-یابد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و گفت: برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه‌های نهضت ملی مسکن مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه‌ای با تبریک سال نو، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان یک نهاد برآمده از متن انقلاب، امسال نیز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، همه توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در احداث مسکن مقاوم روستایی و عمران و آبادنی روستاها نقش کلیدی است، افزود: امروزه مشارکت روستائیان در امور روستایی و با دید تخصصی‌تر در توسعه روستایی، از ضروریات برنامه‌ریزی در محیط‌های روستایی به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های روستایی به توسعه، عمران و آبادانی روستاها شتاب بیشتری می‌دهد.

 

وی به اجرای ۶۳/۷ درصدی طرح هادی روستایی و ۵۷ درصدی مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان اشاره کرد و گفت: مردم روستاها باید مشکلات، کاستی‌ها و نیازمندی‌های جامعه روستایی را شناسایی و توسط دهیاران و شوراهای اسلامی به مسولان مربوطه انتقال دهند تا پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، رفع محرومیت از روستاها و گسترش عدالت اجتماعی را از اهداف اصلی این نهاد دانست و گفت: نقش محوری مشارکت مردم در عمران و آبادنی روستاها نقشی کلیدی است که در همین راستا همکاری موثر شوراها و دهیاران زمینه ساز رونق و آبادانی بیشتر روستاها را به دنبال خواهد داشت . 

وی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و نقش مهم مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح اشاره کرد و افزود : برای تسریع در اجرای پروژه و کاهش هزینه‌های نهضت ملی مسکن، مشارکت مردم و متقاضیان در این بخش باید افزایش یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر