logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۶۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

میزان اقامت مسافران نوروزی در زنجان کاهش نیافته است

میزان-اقامت-مسافران-نوروزی-در-زنجان-کاهش-نیافته-است
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: میزان تردد در استان امسال کاهش داشته است اما میزان اقامت مسافران نوروزی امسال مشابه سال گذشته بوده و کاهش نیافته است.

سید سعید صفوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: ستاد خدمات سفر استان از هفته‌ها قبل با حضور ۲۷ دستگاه در قالب ۱۲ کمیته فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: استان زنجان تقریبا با ۵۰ درصد جمعیت کشور ۴ ساعت فاصله دارد به دلیل جاذبه‌های تاریخی، طبیعی فرصت بسیار مناسبی را برای بازدید گردشگران نقاط مختلف کشور و دنیا فراهم آورده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بر مبنای آمار‌های رسمی استان زنجان جزو استان‌هایی است که بیشترین میزان فروش بلیط از مبادی رسمی را در اماکن تاریخی و موزه‌ها و پایگاه‌ها داشته است.

وی بیان کرد: در مبادی ورودی برخی از شهرها، موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن تاریخی فروشگاه‌های صنایع دستی دایر شده است و گردشگران می‌توانند از محل‌ها خرید خود را انجام دهند.

صفوی با اشاره به برپایی نوروزگاه در پایگاه سلطانیه، رختشویخانه و سبزه‌میدان گفت: سعی می‌کنیم آیین‌ها و رسومات ایام مربوط به استان و ایام نوروز را به بازدیدکنندگان منتقل کنیم.

وی اذعان کرد: میزان تردد در استان امسال کاهش داشته است اما میزان اقامت مسافران نوروزی امسال مشابه سال گذشته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر