logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

هنر اصلی تحقق انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» است

هنر-اصلی-تحقق-انقلاب-«جهش-تولید-با-مشارکت-مردم»-است
مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه رمز اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر ابر قدرت‌های تاریخ مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است گفت: هنر اصلی تحقق انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

حجت‌الاسلام حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امسال سال«جهش تولید با مشارکت مردم» از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده است گفت: یکی از موارد مورد بحث اهمیت تولید ملی و نقش حیاتی مردم برای تحقق اهداف در کشور می‌باشد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: زمانی که شعار سال توسط مقام معظم رهبری عنوان می‌شود قطعا فکری، اندیشه و برنامه‌ای در این مورد صورت گرفته و مسائل مربوط به آن مورد بررسی قرار داده شده است.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: چند سالی است که حضرت آقا به بحث تولید تاکیدات زیاد دارند و بارها در سخنرانی‌ها به این مهم پرداخته شده و باید در نظر داشت برای تحقق شعار سال تولید باید با مشارکت مردم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام محمدی ابراز کرد: کشوری که در برنامه خود توسعه را محور اصلی فعالیت خود قرار دهد باید هم‌افزایی بین دولت و مردم صورت پذیرد تا اهداف اصلی در جامعه رنگ و بو پیدا کنند.

وی اضافه کرد: مشخص شدن شعار سال«جهش تولید با مشارکت مردم» از طرف مقام معظم ولایت سیاستی است که همه مسئولان‌ در جهت‌گیری خود آن را لحاظ کرده و باید در برنامه داشته باشند.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: باید در نظر داشت که حضور مردم در تمام مسائل کشور گره گشا است و هیچ جایگزینی برای این موضوع وجود ندارد و هنر اصلی انقلاب اسلامی حضور و مشارکت آحاد مردم در مسائل مختلف کشور است.

وی افزود: مشارکت مردم در هر عرصه‌ای باعث پیشرفت کشور می‌شود و اینا همه به برکت وجود انقلاب و اتحاد بین مردم صورت گرفته است و مسئولين باید برنامه‌ای برای شعار سال داشته باشند تا از ظرفیت مردم برای پیشرفت کشور نهایت بهره‌برداری انجام شود.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تاکید کرد: راه حل اصلی غلبه بر تحریم‌ها«جهش تولید با مشارکت مردم» است که باید به این مهم پرداخته شود. آرزوی دشمن جدا کردن مردم از نظام است و بابت تحقق این آرزو هزینه‌های زیادی صرف می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: ما در کشور سرمایه‌های خدادادی زیادی داریم شامل نفت، گاز و...اما هیچ کدام به اندازه حضور مردم برای دشمنان مهم و حیاتی نیست و باید مسائل اقتصادی موجود در کشور به دست مسئولان و مردم حل شود و نباید فراموش کرد که دولت گذشته به غرب اعتماد نمود اما چیزی عاید نشد.

وی افزود: معرفی سال ۱۴۰۳ از طرف مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نشانه اهمیت موضوع بر تولید ملی و نقش حیاتی مردم در عرصه اقتصاد کشور است و تولید بیشتر در کشور باعث حل شدن مسائل اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر