logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۶۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه هیدج:

مشارکت مردم بهترین نسخه برای درمان دردهای مزمن اقتصادی است

مشارکت-مردم-بهترین-نسخه-برای-درمان-دردهای-مزمن-اقتصادی-است
پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه هیدج گفت: مشارکت مردم بهترین نسخه تجویزی برای درمان دردهای مزمن اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

حجت‌الاسلام موسی آقایاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: تحیات الهی بر رهبر عزیز و سکان‌دار انقلاب که با تمام درایت و دوراندیشی خود، اعتقاد ویژه به نقش مردم در حفاظت و پشتیبانی از کشور دارند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم درمان تمام دردهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و... است، گفت: عملیاتی شدن تمام برنامه‌های انبیاء الهی با مردم بوده است و تا مردم قیام به عدل نکنند یعنی سواد سیاسی لازم و مطالبه‌گری به حق و منصفانه نداشته و عادلانه به امور کشور و حتی امور جهانی و موقعیت ایران نگاه نکنند، هرگز چیزی درست نشده و تمام شعارها بر زمین خواهد ماند.

حجت‌الاسلام آقایاری افزود: این مردم بودند که در سرنگونی پهلوی و به زیرآوری کرسی تاج و تخت وابستگی وی به ابر قدرت‌ها و قلدرهای جهانی، نقش‌آفرینی کرده و سینه خود را برای گلوله‌های دژخیمان شاه به جهت برپایی حکومت عدل و داد و پرهیز از ظلم و ستم، سپر کردند، این مردم بودند که چشم تمام فتنه‌های فتنه‌گران را در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی کور و کم سو کرده و اجازه میدان‌داری و غلبه بر امنیت کشور و مختل‌سازی آن را گرفتند.

پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه هیدج تصریح کرد: مردم با وجود هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان و القاء یأس و نومیدی در تمامی انتخابات و سایر مناسبت‌های سیاسی حاضر شده و پوزه خناسان عمروعاص صفت را به زمین مالیدند.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت مردم بهترین نسخه تجویزی برای درمان دردهای مزمن اقتصادی و سیاسی و فرهنگی است، گفت: مشارکت مردم تمسک به حبل‌الله و همکاری بر محور تقوا است. 

حجت‌الاسلام آقایاری خاطرنشان کرد: این مشارکت می‌تواند جهش تولید، رونق تولید، مهار تورم، تعادل و توازن اقتصادی را رقم بزند و این مشارکت سبب مسرت و خوشحالی دل نایب بر حق امام زمان(عج) شده و قطعاً بارقه‌های امید و رشد روزافزون و سرازیر شدن نعمات الهی بر سر ملت ایران خواهد شد.

وی بیان داشت: مشارکت مردم تضمین و بیمه‌کننده ایران اسلامی و حفظ تمامیت ارضی و سبب جلب و جذب رحمت الهی و توسعه کشور و بالندگی آن در قامت مبارزه با مستکبرین جهانی و شکست شیطنت‌های آنها خواهد شد.

حجت‌الاسلام آقایاری با تأکید بر اهمیت این موضوع، افزود: در سال‌های اخیر می‌بینیم تمام هجمه‌های دشمنان با شگردهای مختلف از تمسخر گرفته تا شبهه‌افکنی‌های گسترده و بی‌امان به سمت مردم نشانه رفته تا بلکه بتوانند تعدادی از مردم را به نفع خود در پروژه‌های از پیش طراحی شده همچون ززآ و... صید کرده و با بزرگنمایی آن به جنگ جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن همراه شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر