logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۶۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
خبر خوش استاندار زنجان به فعالان صنایع دستی استان؛

ناحیه صنعتی ظریفان تا یک ماه آینده واگذار می‌شود

ناحیه-صنعتی-ظریفان-تا-یک-ماه-آینده-واگذار-می‌شود
استاندار زنجان با بیان اینکه ناحیه ظریفان باید به کارگاه صنایع دستی تبدیل شود، گفت: ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان زنجان تا یک ماه آینده از طریق مزایده برای استقرار واحدهای تولیدی صنایع دستی به فعالان این حوزه واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، محسن افشارچی شامگاه دیروز در بازدید از ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای سفرهای نوروزی شاهد خدمات‌رسانی خوب ستاد اجرایی در استان هستیم، تلاش می‌شود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها مشکلات ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان حل شود. 

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی در شهر زنجان باید به موضوع گردشگری نگاه ویژه‌ای داشته و گام‌های بلندی برای رونق بخشیدن به این حوزه بردارند، افزود: خوشبختانه شاهد حجم عظیمی از ورود مسافران به استان هستیم که با افتتاح این مجموعه در ورودی زنجان می‌توانیم مدت توقف گردشگران را در این شهر افزایش دهیم و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگران را برای اقامت در زنجان ترغیب کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ناحیه ظریفان باید به کارگاه صنایع دستی تبدیل شود، در واقع ظریفان جزو پروژه‌هایی است که بنا داریم امسال به پایان برسد، گفت: ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان زنجان تا یک ماه آینده از طریق مزایده برای استقرار واحدهای تولیدی صنایع دستی به فعالان این حوزه واگذار خواهد شد.

وی بیان کرد: استان زنجان در زمینه صنایع‌دستی همچون ملیله‌کاری، چاقوسازی و قلم‌زنی پتانسیل بالایی دارد که این صنایع می‌تواند با حضور در شهرک صنعتی ظریفان و با ایجاد شغل و محل ثابت و دائمی برای خود، فعالیت پررونقی را داشته باشند.

وی گفت: فضای پارک خودرو برای مسافران جهت توقف و بازدید از واحدهای کارگاهی، تبلیغات مناسب، ایجاد بستر مناسب باید در ناحیه ظریفان پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر