logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۶۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور مردم محقق می‌شود

شعار-سال-«جهش-تولید-با-مشارکت-مردم»-با-حضور-مردم-محقق-می‌شود-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مشارکت مردم در جامعه امری مهم و ضروری است گفت: شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با حضور مردم در عرصه تولید و اقتصاد تحقق خواهد یافت.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امسال نیز مقام معظم رهبری مانند سال‌های گذشته موضوع شعار را اقتصادی انتخاب کرده‌اند این بیانگر تاکید و شفارش ایشان نسبت به این موضوع مهم است که باید مد نظر قرار گیرد گفت: امسال نیز سال جدید ۱۴۰۳ با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است و جهش تولید با مشارکت مردم امری ضروری جهت پیشرفت جامعه مخصوصا اقتصاد است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تا زمانی که اقتصاد مردمی نشود و مردم در آن مشارکتی نداشته باشند و اصل ۴۴ قانون اساسی در جامعه اجرا نگردد در این خصوص پیشرفت و ترقی در جامعه حاصل نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد جامعه‌ای که در آن پیشرفت حاصل شود مشارکت مردم در آن نقش اصلی دارد.

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: اگر مردم مشارکت لازم را در صحنه اقتصاد خرد و کلان در جامعه داشته باشند سرمایه‌گذاری در جامعه صورت می‌گیرد و باعث ترقی خواهد شد و پیشرفت‌های مضاعف بر اقتصاد آن جامعه شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث ناامیدی دشمنان شده است و مقام معظم رهبری تدابیر درست در معرفی شعار سال داشتند و آن مشارکت مردم است زیرا جامعه‌ای که مشارکت مردم جزو اصول اصلی باشد دشمنان توان مقابله با آن را نخواهند داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: مشارکت مردم باعث توسعه‌پذیری در امورات مختلف می‌شود و این بیانگر پیشرفت است که باید دست در دست هم نسبت به تحقق شعار سال تداوم و همبستگی انجام شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی گفت: شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» شعاری مهم در زمینه اقتصاد و تولید در کشور است و لازمه تحقق این شعار مشارکت همه مردم است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران توسط مشارکت مردم تبدیل به یک انقلاب پیروزی شد و تجربه نشان داده است هر کجا مردم در امور و عرصه‌ها حضور فعال داشتند پیروزی تحقق یافته و این مسئله مهمی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر