logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۶۲۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه صائین‌قلعه:

تعلل مسئولان در افتتاح شهرک صنعتی صائین‌قلعه پذیرفتنی نیست

تعلل-مسئولان-در-افتتاح-شهرک-صنعتی-صائین‌قلعه-پذیرفتنی-نیست
امام جمعه صائین‌قلعه گفت: زمین شهرک صنعتی صائین‌قلعه نزدیک به ۲۰ سال است که اقدمات زیرساختی آن انجام شده و مسئولان بارها قول واگذاری زمین‌های آن را به متقاضیان دادند اما این کار هنوز انجام نشده است.

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند مسئولان باید به معنای واقعی در جهت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنند، زیرا همین مردم انقلاب کردند و اگر حضور مردم نبود قطعاً در ۸ سال دفاع مقدس سرنوشت دیگری برای کشور رقم می‌خورد این حضور مردم است که از نظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی را قوی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری جهش تولید ملی بدون مشارکت و حضور مردم اتفاق نخواهد افتاد لذا مسئولان باید با برطرف کردن موانع و فعال کردن ظرفیت‌های مردمی به تحقق شعار امسال کمک کنند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به برخی از طرح‌های نیمه تمام یا در دست اقدام صائین قلعه گفت: شهرک صنعتی شهر صائین‌قلعه چرا راه اندازی نمی‌شود با اینکه همه شرایط برای افتتاح مهیا است.

امام جمعه صائین‌قلعه گفت : زمین شهرک صنعتی که بیش از ۱۰۰ هکتار و نزدیک به بیست سال است که تحویل شرکت شهرک‌های صنعتی شده و اقدمات زیرساختی آن نیز انجام شده  و مسئولان بارها قول واگذاری زمین‌های آن به متقاضیان را دادند اما این کار هنوز انجام نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای موفقیت باید امید در دل‌ها و ایمان مردم قوی باشد لذا دشمنان خارجی با ایجاد ناامیدی و بزرگنمایی مشکلات کوچک درصدد نابودی امید در جوان‌ها هستند و متأسفانه افراد غافل در داخل به این منفی‌بافی کمک می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه امسال آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه است، گفت: مسئولان قوای سه گانه باید با وحدت و همدلی اهداف عالی آن را محقق سازند.

وی خطاب به نمایندگان منتخب مجلس تصریح کرد: از شما انتظار می‌رود در این فرصت سه ماهه تا آغاز مجلس دوازدهم مطالعه کافی جهت شناخت اهداف مجلس داشته باشید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر