logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۲۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

مدارس ابهر پذیرای مسافر نوروزی است

مدارس-ابهر-پذیرای-مسافر-نوروزی-است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در شهر ابهر تعداد یک مرکز رفاهی فرهنگیان و ۳ مدرسه در قالب ۵ سوئیت دو خوابه با امکانات کامل و ۲۵ اتاق مفروش با ظرفیت ۱۶۰ نفر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

ابراهیم دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: آموزش و پرورش ابهر هر ساله در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی اقداماتی را انجام می‌دهد که امسال به صورت ویژه خواهد بود و در نوروز ۱۴۰۳ نیز همچون گذشته، ستاد مرکزی اسکان محل اداره آموزش و پرورش ابهر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در مبادی ورودی‌های شهرستان بنرهایی جهت راهنمایی مسافران و اسکان نوروزی نصب شده و در شهرستان تعداد ۳ مدرسه در قالب ۲۵ اتاق با ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

دودانگه تصریح کرد: در شهر ابهر تعداد یک مرکز رفاهی فرهنگیان (خانه معلم) و ۳ مدرسه در قالب ۵ سوئیت دو خوابه با امکانات کامل و ۲۵ اتاق مفروش و مجهز به یخچال و تلویزیون و تختخواب با ظرفیت ۱۶۰ نفر به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است و همچنین جلسات توجیهی برای خدمت‌گزاران مدارس اسکان برگزار شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ابهر‌ گفت: مسافران نوروزی می‌توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری نسبت به ثبت نام و رزرو اقامت در شهر ابهر اقدام کنند. لذا لازم است ابتدا از طریق سایت اسکان فرهنگیان اقدام به ثبت‌نام کرده و سپس به محل ستاد مرکزی اسکان مراجعه کرده که از این محل به مدارسی که ظرفیت داشته باشد، راهنمایی می‌شوند.

وی افزود: مسئولین پذیرش مسافرین محترم نوروزی از طریق شماره تلفن  ۰۲۴۳۵۲۲۳۳۳۵ آماده پاسخگویی به سوالات مهمانان خواهند بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر