logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۲۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

کلید اساسی حل مشکلات کشور رشد تولید است

کلید-اساسی-حل-مشکلات-کشور-رشد-تولید-است
امام جمعه زنجان گفت: کلید اساسی حل مشکلات کشور، رشد تولید است و رهبر معظم انقلاب نیز براین موضوع تاکید دارند و این مهم در نام گذاری‌ها خود را متبلور ساخته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان به نام گذاری امسال و همچنین سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این نامگذاری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقشه راه است و ریل‌گذاری برای مسئولان و صاحبان فکر و اندیشه است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: کلید اساسی حل مشکلات کشور، رشد تولید است و رهبر معظم انقلاب نیز براین موضوع تاکید دارند و این مهم در نام گذاری‌ها خود را متبلور ساخته است. 

امام جمعه زنجان گفت: جهش تولید در گرو مردمی کردن اقتصاد است که در این راستا باید موانع مردمی شدن اقتصاد را بر طرف کنیم. 

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: سال گذشته در کشور هم رویدادهای شیرین و هم تلخ داشتیم و معنای عدالت هم همین واقع‌بینی است که هم باید نقاط قوت و نقاط ضعف را باهم ببینیم. 

وی ادامه داد: توصیه من به مسئولان و جوانان این است که نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال توجه ویژه داشته باشند و نسبت به عملیاتی کردن رهنمودها تلاش بیشتری از خود نشان دهند. 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی، رشد مستمر اقتصادی است، گفت: در این استان توسعه اقتصادی نیز اولویت برنامه هفتم لحاظ شده است که البته توسعه توأم با عدالت مد نظر است. 

وی خاطرنشان کرد: ارتقای جایگاه ایران در منطقه نیز از همین تحقق رشد اقتصادی می‌گذرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر