logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۶۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سامانه بارشی جدید وارد زنجان می‌شود

سامانه-بارشی-جدید-وارد-زنجان-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه فردا و همین‌طور روز شنبه با عبور امواج ضعیفی از منطقه، افزایش سرعت باد به حد نسبتا شدید خواهد رسید گفت: سامانه بارشی جدید وارد زنجان می‌شود.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز آسمان استان قسمتی ابری است که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد گفت: فردا و همین‌طور روز شنبه با عبور امواج ضعیفی از منطقه، افزایش سرعت باد به حد نسبتا شدید خواهد رسید که شاهد رشد ابرهای همرفتی و بارش رگباری باران و رعدوبرق در برخی نقاط استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز جو نسبتا پایداری در منطقه حاکم خواهد بود ولی به دلیل رطوبت موجود در جو، بارش محلی و پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: بعدازظهر روز یکشنبه سامانه بارشی دیگری وارد جو منطقه خواهد شد که روز دوشنبه هم در منطقه فعال خواهد بود و سبب بارش باران و رعدوبرق خواهد شد.

نجفی گفت: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته خیرآباد با 3- درجه سلسیوس و گیلوان با 23 درجه سلسیوس، به ترتیب سردترین و گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌ است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: دمای فعلی استان ۹ درجه است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر