logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۶۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شعار سال مسئولیت قوای سه‌گانه را افزایش می‌دهد

شعار-سال-مسئولیت-قوای-سه‌گانه-را-افزایش-می‌دهد-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شعار امسال مسئولیت سران هر سه قوه و به تبع آن زیر مجموعه و لایه‌های میانی کارگزاران را بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: بیش از یک دهه است که شعارهای سالی که رهبر عزیز انقلاب نامگذاری می‌کنند و به نوعی هر کدام راهبرد پیشرفت کشور عزیز را هدف دارد و مسائل اقتصادی و معیشتی را در بر می‌گیرد و امسال محور بحث اقتصاد هم بحث تولید و اشتغال است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: حضرت آقا امسال را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند دنباله شعار سال گذشته و سال‌های گذشته است که هرچقدر میزان تولید متکی بر دانش بیشتر شود باعث افزایش رونق اقتصاد خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: رونق اقتصاد یعنی اشتغال، کاهش تورم، رفع مشکلات اقتصادی که رفع مشکلات اقتصادی نیز منجر به گسترده شدن سفره‌های مردم ایران می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته در غالب سخنرانی‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند همگی بر محور بودن مردم در مسائل گوناگون کشور به عنوان یک اصل و عامل ثبات، پیشرفت، اقتدار و عزت کشور اشاره داشتند و از طرفی هم حضور مردم در عرصه‌های مختلف را عامل از بین رفتن فتنه‌های متعدد دشمنان نظام و همچنین موجبات یاس و نابودی دشمنان دانسته‌اند.

حجت‌الاسلام ناصر عنوان کرد: راهپیمائی‌های روز قدس و ۲۲ بهمن و انتخابات و ... از جمله این حضور و نقش حضور بود که البته حضور مردم به عنوان رکن دین و نظام و انقلاب فقط به مراسم و تجمعات سیاسی و اجتماعی ختم نمی‌شود و پیشرفت ایران به حضور مردم در همه عرصه‌ها بستگی دارد و یکی از این عرصه بحث مشارکت مردم در امر تولید است.

وی گفت: شعار امسال به نوعی نقش مردم را که مخفی مانده بود آشکار کرد و باید در نظر داشت که مردم در اقتصاد و تولید هم نقش بسزایی دارند و این یک اصل کلی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: با در نظر گرفتن شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است این شعار باعث سرعت گرفتن بیش از پیش چرخ‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، خواهد شد.

وی تاکید کرد: همین امر و اتفاق مبارک در اقتصاد سالم و کاهش تورم و رشد اقتصادی کشور و بزرگ شدن سفره توده مردم ملموس و محسوس خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر خاطر نشان کرد: مدیریت و نظارت و مسائلی از قبیل صادرات و واردات و ... هم باید مد نظر باشد و شعار امسال مسئولیت سران هر سه قوه و به تبع آن زیر مجموعه و لایه‌های میانی کارگزاران را بیشتر می‌کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به امید روزهای خوب و خوش برای کشور عزیزمان ایران و مردم غیرتمند آن و دعا می‌کنیم امسال سال ظهور حضرت مهدی ارواحنا له الفدا باشد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : عباسی ] [ ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ ]
فرمایشات شما کاملا برعکس است رهبر عظیم الشان انقلاب چون دیدند در این چندسن سال از مسولین آبی گرم نشد تولید را از خود مردم خاستار شدند
فرم ارسال نظر