logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۶۲۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

راهپیمایی حمایت از مردم غزه در استان زنجان برگزار می‌شود

راهپیمایی-حمایت-از-مردم-غزه-در-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حملات به غزه چند ماهی است که ادامه دارد و رژیم کودک‌کش اسرائیل آن را متوقف نکرده است گفت: جمعه‌های خشم؛ راهپیمایی حمایت از غزه در استان زنجان برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه طوفان الاقصی سیلی محکمی بر دهان رژیم جعلی اسرائیل بود و این نتیجه خشم و انزجار جوانان فلسطینی از این رژیم است گفت: مردم زنجان امروز طی تجمعی اقدام ضد بشر رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: نمازگزاران زنجانی با شعار علیه آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن را محکوم کرده و حمایت خود را از فلسطین و غزه به جهانیان اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: این تجمع امروز ۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ بعد از اقامه نماز جمعه در مصلای خاتم الانبیاء(ص) به سمت میدان رسل برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم غزه در همه شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، گفت: این تجمع سیلی محکمی بر دهان متجاوزان به خاک فلسطین است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر