logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۶۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

رگبارهای پراکنده در انتظار زنجان

رگبارهای-پراکنده-در-انتظار-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان استان امروز قسمتی ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه خواهد بود گفت: رگبارهای پراکنده در انتظار زنجان است.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان امروز قسمتی ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در بعضی از ساعات با رگبار پراکنده باران و رعدوبرق همراه خواهد شد گفت: روز پنجشنبه شرایط جوی نسبتا پایداری در استان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: روزهای جمعه و شنبه با عبور امواج ضعیفی از منطقه رشد ابرهای همرفتی و بارش‌های رگباری پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود. 

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین میزان بارش در خدابنده به میزان ۶۳.۹ میلی متر ثبت شده است اظهار کرد: مجموع بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی استان شامل ۴۳ میلی‌متر در صائین قلعه، ۴۲.۸ میلی‌متر در خیرآباد، ۳۷ میلی‌متر در خرمدره ۳۳.۹ میلی‌متر در سلطانیه و در گرماب نیز ۳۲ میلی‌متر گزارش شده است. 

سلطانی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته اول فروردین ۱۴۰۳ عبارا است از: ایستگاه قیدار(خدابنده) با 2 درجه سلسیوس سردترین و ایستگاه چورزق با 15.1 درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

وی گفت: دمای هوا طی روزهای آینده تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر