logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر:

هلال‌احمر معاينات حجاج زنجانی را آغاز کرد

هلال‌احمر-معاينات-حجاج-زنجانی-را-آغاز-کرد-
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، جواد خرم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۳ اسفند جاری اسامی پزشکان که معاینات را انجام می‌دادند اعلام شد که در این استان توسط سه پزشک در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: امسال ۱۰ کاروان از استان زنجان تحت معاینه پزشکی قرار می‌گیرند که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور در زنجان گفت: فروردین سال آینده کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و در ۱۳ همین ماه پرونده معاینات پزشکی حجاج زنجانی بسته خواهد شد.

وی گفت: در زمان حاضر معاینات حجاج در مرکز استان در درمانگاه هلال‌احمر زنجان در حال انجام است.

خرم ادامه داد: واکسن مننژیت حجاج زنجانی وارد استان زنجان شده است که پس از پایان ماه مبارک رمضان این عملیات انجام خواهد شد.

غفور آقاجانلو، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در ادامه گفت: هماهنگی های لازم برای معاینات و واکسیناسیون با سازمان تدارکات پزشکی انجام شده است

وی یادآوری کرد: برای یکهزار و 260 زائر سال آینده عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و 300 واکسن مننژیت پیش بینی و وارد زنجان شده است.

وی اظهار داشت: واکسیسناسیون حجاج در شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر