logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۶۲۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر:

۴ واحد رستوران متخلف در ابهر پلمب شد

۴-واحد-رستوران-متخلف-در-ابهر-پلمب-شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: ۴ واحد رستوران متخلف در ابهر به علت رعایت نکردن قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه رمضان پلمب شد.

اصغر عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پلمب ۴ رستوران در ابهر به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ماه رمضان صورت گرفته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه عملکرد بسیاری از واحدهای صنفی که مورد بازدید قرار گرفت رضایت‌بخش بود گفت: مغازه‌هایی که حرمت ماه رمضان را نگه ندارند، تا پایان این ماه قمری پلمب می‌شوند.

عزیزی خاطرنشان کرد: خوردن و آشامیدن در انظار عمومی در ماه رمضان در فاصله اذان صبح و مغرب در ایران ممنوع است و با عنوان روزه‌خواری بدون دلیل و عذر شرعی که عملی حرام شمرده می‌شود. 

  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: از مردم در خواست داریم در صورت مشاهده فروش غذا توسط واحدهای صنفی خارج از چارچوب تعیین‌شده، مسئله را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند و هیچ مماشاتی با افراد متخلف صورت نمی‌گیرد و سامانه ۱۲۴ به طور شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته، آماده دریافت شکایت‌ درباره  تخلفات مراکز عرضه مواد غذایی است.

این مسئول افزود: دو واحد قنادی و یک واحد میوه‌فروشی هم به دلیل رعایت نکردن قیمت‌ها، پرونده تخلفشان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر