logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۶۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد:

برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» در زنجان برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست

برگزاری-پویش-«به-عشق-علی(ع)»-در-زنجان-برای-حمایت-از-کودکان-بی‌سرپرست-
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان از برگزاری پویش «به عشق علی(ع)» در استان زنجان خبر داد و گفت: این پویش به منظور حمایت از کودکان بی‌سر‎‌پرست برگزار می‌شود.

روح‌الله صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پویش «به عشق علی(ع)» به منظور حمایت معنوی از فرزندان ایتام و محسنین در استان زنجان برگزار می‌شود اظهار کرد: خیرین می‌توانند برای شرکت در این پویش از طریق سایت کیمته امداد استان ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این پویش مقرر شده 2هزار حامی جدید به جمع حامیان فرزندان معنوی(کودکان بی‌سرپرست) کمیته امداد اضافه شود ادامه داد: در پویش به عشق علی(ع) راه‌هایی برای مشارکت مردم پیش‌بینی شده است که مردم استان زنجان می‌توانند با مشارکت در این پویش و حمایت از فرزندان معنوی عدد 024 به سرشماره 3000333324 پیامک کنند و یا از درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به آدرس اینترنتیekram.emdad.ir مراجعه کرده و در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.  

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان ترویج و توسعه فرهنگ نوع دوستی و همدلی در جامعه است تصریح کرد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که از سال گذشته تاکنون هدف‌گذاری شده، اطعام مهدوی است که شامل برپایی سفره‌های اطعام و افطاری اقشار نیازمند و مددجویان تحت حمایت، تهیه بسته‌های معیشتی و همچنین افطاری ساده با عنوان پویش «بفرمایید افطاری» انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد و گفت: در قالب این طرح 270 هزار پرس غذای گرم توزیع شده و همچنین بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.

بازرگان در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در استان زنجان عنوان کرد: 31 هزار بسته معیشتی به همت خیرین در طول ماه مبارک رمضان تهیه شده که به دست خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند می‌رسد.

وی با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه نیز در دستور کار قرار گرفته و بر اساس این طرح با حضور مسئولان استانی دیداری با مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود گفت: در این راستا بیش از 2هزار و 500 خانواده در سطح استان شناسایی شده که در طول ماه مبارک رمضان دیداری با این خانواده‌ها انجام خواهد شد.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در طول تعطیلات دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) برای جمع آوری کمک‌های مردمی و مراکز نیکوکاری دایر است اظهار کرد: دو کد دستوری پیش‌بینی شده است که مردم استان زنجان از طریق مشارکت در بحث اطعام مهدوی با کد دستوری *8877*024# و شماره حساب 6037997950030420 بصورت غیرحضوری در این طرح مشارکت داشته باشند.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر