logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

مراکز خدمات رسان شبانه‌روزی بهزیستی در نوروز فعال است

مراکز-خدمات-رسان-شبانه‌روزی-بهزیستی-در-نوروز-فعال-است
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مراکز خدمات رسان شبانه‌روزی بهزیستی همانند سال‌های قبل در ایام تعطیل و نوروز فعال است، گفت: اورژانس اجتماعی به صورت منظم فعال بوده و آماده ارائه خدمات به کلیه افرادی است که در شرایط بحرانی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان روح الله خدابنده‌لو اظهار کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در تمام اوقات شبانه روز در ایام نوروز، در صورتی که با مواردی از آسیب‌های اجتماعی همانند خودکشی، کودک آزاری، خشونت‌های خانگی  و سایر مسائل و بحران‌های اجتماعی مواجه شوند با خط ۱۲۳ تماس گرفته و از خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی بهره‌مند گردند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: تیم سیار اورژانس اجتماعی  شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره و  طارم علاوه بر گشت‌زنی در مناطق آسیب‌خیز، در مبادی ورودی شهر حضور و نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاه سازی در خصوص برنامه اورژانس و ارائه خدمات تخصصی به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی اقدام خواهند کرد. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین شیرخوارگاه و خانه‌های نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست استان نیز در ایام نوروز فعال بوده و در صورتی که این  گروه از کودکان امکان گذران تعطیلات را در کنار خانواده و بستگان خود نداشته باشند، همراه با مربیان در مراکز حضور خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ]
اطلاع رسانی خوبی بود ممنون
فرم ارسال نظر