logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۶۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر:

توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند در شهرستان ابهر آغاز شده است

توزیع-میوه-شب-عید-از-۲۶-اسفند-در-شهرستان-ابهر-آغاز-شده-است
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر گفت: توزیع میوه شب عید از روز ۲۶ اسفند آغاز و ۶ غرفه در شهرستان ابهر کار توزیع میوه شب عید را انجام می‌دهند.

عباس شاهسونی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سیب زرد هر کیلو ۳۴ هزار تومان، سیب قرمز ۲۹ هزار تومان و پرتقال ۱۸ هزار تومان در سطح شهرستان ابهر عرضه می‌شود که این قیمت‌ها در کارگروه تعیین قیمت میوه شب عید در استان تعیین شده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعاون روستایی به عنوان مباشر همه ساله اقدام به خرید و ذخیره سازی میوه شب عید هموطنان می‌کند تا در موقع مناسب شاهد توزیع آن در میادین و معابر شهری باشیم و امکان عرضه بلاواسطه برای اقشار مختلف فراهم آید.

شاهسونی تصریح کرد: مشکلی از لحاظ تأمین و توزیع مایحتاج مردم در ایام پایانی سال به ویژه میوه شب عید، گوشت قرمز، مرغ و … وجود ندارد و مردم عزیز می‌توانند با کیفیت مناسب و دسترسی آسان این اقلام را تهیه کنند؛ اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین التهابی در بازار شب عید، ایام نوروز و ایام مبارک ماه در تأمین و توزیع این اقلام اتفاق بیفتد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر گفت: حدود ۲۰ تن پرتقال و ۱۵ تن سیب سهمیه ابهر در سردخانه زنجان ذخیره شده بود و توزیع میوه شب عید از روز ۲۶ اسفند آغاز و ۶ غرفه در شهرستان ابهر کار توزیع میوه شب عید را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر