logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۶۲۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
علی‌رغم کولی‌بازی برخی کاندیداها از شکست انتخاباتی خود؛

صحت انتخابات استان زنجان تایید شد

صحت-انتخابات-استان-زنجان-تایید-شد-
علی‌رغم کولی‌بازی برخی کاندیداها از شکست انتخاباتی خود بنا بر اعلام سخنگوی شورای نگهبان صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان زنجان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بعد از انتخابات ۱۱ اسفند که تمام مسئولان استان بر سلامت آن اذعان داشتند اما گویا نتیجه انتخابات به مزاج چند نفر از کاندیداها خوش نیامد و حاضر به پذیرش شکست خود نشدند و اقدام به صدور بیانیه با محتوای نامناسب کردند و سلامت انتخابات را زیر سوال بردند.

بیشتر بخوانید

که در این راستا ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در پاسخ به سوالی پیرامون اقدامات استانداری زنجان در قبال تعدادی از کاندیداها که سلامت انتخابات را زیر سوال بردند، اظهار داشت: به اذعان ناظران، انتخابات ۱۱ اسفند جزو سالم‌ترین انتخابات در طول سال‌ها در استان به لحاظ نظم برگزاری و سلامت بود. 

وی افزود: طبیعی است بعد از اعلام نتایج انتخابات برخی‌ها نسبت به نتایج، موردی اعتراضاتی داشته باشند اما آن چیزی که بعد از انتخابات ۱۱ اسفند رخ داد؛ پدیده جدیدی بود و تعداد محدودی از افراد کل سلامت انتخابات را زیر سوال بردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تعدادی از این افراد شناخته شده بودند و برخی‌ها هم به صورت ناشناس در گروه‌های مختلف به صورت مجازی اقدام به نشر اکاذیب کردند و امنیت روانی را در جامعه خدشه‌دار کردند.

وی ادامه داد: حتی کار به جایی کشید که عفت عمومی نیز زیر سوال رفت و مطالبی به برخی‌ از فعالان در عرصه رسانه در استان زنجان نسبت داده شد.

رفیعی با بیان اینکه استانداری در دو حوزه در سطح شورای تامین و دستگاه‌های نظارتی ورود یافت، گفت: تصمیم استان این است که با قاطعیت با این افراد برخورد شود تا این موضوعات به این شکل در فضای سیاسی و اجتماعی استان نهادینه نشود بنابراین با جدیت پرونده‌ها در حال پیگیری است.

با تمام این‌ها، بنا بر اعلام سخنگوی شورای نگهبان صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان زنجان مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات ۵۲ حوزه انتخابیه در شورای نگهبان، بررسی و تایید شده است.

هادی طحان نظیف در نشست خبری در روز‌های گذشته خود اظهار داشت: صحت انتخابات ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان در شورای نگهبان بررسی و تایید شده است.

وی گفت: از استان زنجان، حوزه‌های انتخابیه زنجان _ طارم؛ ابهر_خرمدره، سلطانیه، خدابنده، ماهنشان و ایجرود مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر