logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۶۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان خبر داد:

افزایش ۶۰۰ درصدی جذب تسهیلات صنایع‌دستی در زنجان

افزایش-۶۰۰-درصدی-جذب-تسهیلات-صنایع‌دستی-در-زنجان-
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در حدود ۳ هزار پروانه صنایع‌دستی در استان صادر شده است گفت: ۶۰۰ درصد جذب تسهیلات صنایع دستی در استان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید صفوی امروز در جلسه شورای اداری استان، بیان کرد: ستاد خدمات اجرایی سفر با ۲۷ دستگاه و ۱۲ کمیته تشکیل شده و فرمانداران پای کار هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سال قبل بر اساس آمار رسمی، استان زنجان جزو ۴ استان برتر در افزایش میزان اقامت در ایام نوروز بود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در یک و نیم سال گذشته بیشترین مرمت آثار در استان انجام شده است، به طوری که برای یکی از پروژه‌ها هزینه ۳۸ میلیارد تومانی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امسال دومین پایگاه میراث ملی (معبد داشکسن) به ثبت رسید گفت: ۴ رویداد گردشگری استان در تقویم گردشگری ثبت شده است.

صفوی با اشاره به اینکه در استان در حوزه سرمایه‌گذاری بسته سرمایه‌گذاری گردشگری آماده شده است، گفت: سه سرمایه‌گذار در استان جذب شده است با اینکه سال گذشته در بخش هتل مشکل داشتیم اما این مشکل با حضور سرمایه‌گذاران رفع خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه در حدود ۳ هزار پروانه صنایع دستی در استان صادر شده است، گفت: ۶۰۰ درصد جذب تسهیلات صنایع دستی در استان افزایش یافته است که از محل تسهیلات جذب نشده سایر استان‌ها بوده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه رتبه اول کشور را با فاصله از سایر استان‌ها در جذب تسهیلات داشتیم، یادآور شد: در بازاریابی نیز توانستیم رتبه سوم کشور را بدست آوریم‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر