logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۶۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

روشنایی شهر زنجان در ایام نوروز تقویت شود

روشنایی-شهر-زنجان-در-ایام-نوروز-تقویت-شود-
شهردار زنجان با بیان اینکه مردم مطالبه روشنایی شهر را دارند، گفت: بنابراین اگر امکان باشد در ایام نوروز روشنایی در سطح شهر تقویت شود چراکه در این روزها بخشی از شهر در تاریکی به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی‌رضا فیروزفر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: در آستانه سال نو قرار داریم و مردم منتظر آراسته شدن شهرها هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: درخواست داریم در زنجان و شهرهای دیگر با توجه به اینکه فضای بالایی از شهر مربوط به ادارات است به آراستگی محوطه ادارات، سردرب و سایر امور توجه داشته باشند.

شهردار زنجان گفت: مردم مطالبه روشنایی شهر را دارند بنابراین اگر امکان باشد در ایام نوروز روشنایی در سطح شهر تقویت شود چراکه در این روزها بخشی از شهر در تاریکی به سر می‌برد.

وی در بخشی دیگر بیان کرد: پروژه شهیدان کریمی بزرگترین، پروژه تاریخ شهر زنجان است و درخواست داریم تا ادارات مرتبط با این پروژه همراهی لازم را داشته باشند.

کاهش ۳۴ درصدی حوادث کار در زنجان

طیب جعفری، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: در بحث نظارت بر محیط‌های کارگری بعد از سال‌ها روند افزایش، مدت زمان رسیدگی به هر دو شاخص خوشبختانه کاهش یافته و رضایت‌مندی جامعه کارگری را در پی دارد.

وی افزود: به طوری که مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها از ۶ ماه به یک ماه کاهش یافته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین به کاهش ۳۴ درصدی حوادث کار را در فصل پاییز اشاره کرد و گفت: در بخش تعاونی‌ها نیز بعد از سال‌ها اتفاقات خوبی رخ داده و ۲۲ تعاونی‌ تعیین و تکلیف شده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر