logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۶۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

جزئیات قیمت انواع شیرینی در زنجان

جزئیات-قیمت-انواع-شیرینی-در-زنجان-
رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌ فروشان زنجان گفت: برخی از انواع شیرینی‌ها مختص شب عید بوده و صرفا در این روز‌ها تولید و به فروش می‌رسد و دارای نرخ مشخص است.

محمد بیگ‎محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: مردم استان زنجان استقبال بیشتری از خرید شیرینی‌های نخود‌چی، شستی، باقلوا، پفکی و قرابیه دارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این روزها قنادی‌های سطح استان تمام وقت در حال پخت شیرینی شب عید و زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان هستند و تلاش این است نیاز استان کاملا رفع شود.  

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌ فروشان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۳۰ واحد قنادی در زنجان فعال است، اضافه کرد: واحدهای زیرمجموعه اتحادیه، شامل بستنی، آبمیوه فروشی و واحدهای کیک‌پزی سنتی نیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شیرینی‌ها مخصوص شب عید بوده و صرفا در این ایام پخت و به فروش می‌رسد و دارای نرخ مشخص هستند و در سایر ایام فروشی ندارند.

وی اذعان کرد: با همکاری کارشناسان بهداشتی بر نحوه پخت شیرینی ماه رمضان، زولبیا و بامیه نظارت دقیق انجام می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با اطمینان نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

رئیس اتحادیه قنادان و بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف و یا شکایات می‌توانند موارد را با شماره تلفن ۳۳۴۶۵۴۶۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر