logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان استان زنجان:

اجرای پویش «ملی چشم به راهیم» در زنجان برگزار شد

اجرای-پویش-«ملی-چشم-به-راهیم»-در-زنجان-برگزار-شد-
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان استان زنجان با بیان اینکه برای کاهش تصادفات در جاده‌ها مخصوصا در ایام نوروز راهداری استان زنجان برنامه‌های مختلف در نظر دارد گفت: اجرای پویش ملی «چشم به راهیم» در زنجان برای کاهش تصادفات در جاده‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جعفر قزوینیان در مراسم افتتاحیه پویش چشم به راهیم برای تعطیلات نوروزی با بیان اینکه این پویش به منظور فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح، ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات در جاده‌ها آغاز شده است گفت: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای رانندگان و ممانعت از رانندگی به صورت یکنواخت از جمله اهداف پویش چشم به راهیم است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجا به اینکه آمار و ارقام تلفات جاده‌ای در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر بیشتر است رانندگان باید بعد از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و از رانندگی پی در پی در طول مسیر اجتناب کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان استان زنجان ابراز کرد: پویش چشم به راهیم به مدت ۱۸ روز در کیلومتر ۲۲ مسیر شمالی آزادراه زنجان- قزوین در مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان اجرا خواهد شد و برنامه‌های متعددی در این راستا در نظر گرفته شده است.

قزوینیان ابراز کرد: این اقدامات در راستای کمک به سفر ایمن و کاهش تصادفات جاده‌ای برنامه‌ریزی شده است و سعی بر این است با اجرای چنین پویش هایی رانندگان در طول مسیر استراحت کرده و از تصادفات جاده‌ای که بر اثر خستگی رخ می‌دهد ممانعت شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر