logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۶۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر:

منطقه ۶ شهرداری ابهر راه‌اندازی می‌شود

منطقه-۶-شهرداری-ابهر-راه‌اندازی-می‌شود
شهردار ابهر گفت: منطقه ۶ شهرداری ابهر طی روزهای آینده در منطقه ۱۵ خرداد راه‌اندازی خواهد شد.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هدف مجموعه شهرداری و اعضاء شورا خدمت کردن به مردم است افزود: خدمت به مردم در نظام اسلامی یک افتخار است که نصیب مسئولان شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت شهید باکری، توضیح داد: این شهید والامقام مدت کمی شهردار بودند اما به قدری خدمات ارزنده داشتند که یاد و خاطره ایشان از اذهان ملت ایران هیچگاه پاک نمی‌شود و ایشان یک الگوی بی‌بدیل برای شهرداران هستند.

حیدری با تأکید بر اینکه آمده‌ایم تا گام‌های مثبت برای مردم این شهر برداریم، افزود: در شهر کارهای زیادی انجام می‌شود اما لیاقت شهر و شهروندان بیشتر از این است که برای خدمت‌رسانی بیشتر نیاز است که همه دست به دست هم دهیم تا این موضوع محقق شود.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه ثمرات اتحاد و همدلی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود، افزود: مردم ابهر مردمی فهیم و قدرشناس هستند و این موضوع را بارها به اثبات رسانده‌اند‌.

حیدری با تأکید بر اینکه به پشتیبانی اعضاء شورا و این مردم کارهای بسیار بزرگی در سطح شهر آغاز شده است، افزود: برنامه‌محوری، مردم‌محوری و پرهیز از انجام کارهای حاشیه‌ای یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری و شورا در برنامه‌ریزی‌ها است.

وی با بیان اینکه درِ شهرداری همواره به روی مردم باز است، افزود: یکی از اتفاقات خوب در بافت فرسوده ابهر که بیش از ۴۰۰ هکتار است که ان‌شاءالله به زودی محقق می‌شود و مردم ثمره آن را خواهند دید.

این مسئول با اشاره به اینکه منطقه ۶ شهرداری ابهر طی روزهای آینده در منطقه ۱۵ خرداد راه‌اندازی خواهد شد، گفت: در طرح تفصیلی شهر نیز واقعاً انقلابی شده است و در طرح جامع نیز هم محدوده شهر و هم فضاهای خدماتی افزایش خواهند داشت.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب عمرانی ساماندهی ورودی شهر است، گفت: در این ساماندهی منتظر اداره راه نشدیم و از عوارضی تا محدوده شهر ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر