logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۶۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

افزایش ۱۱ درصدی صدور بارنامه در زنجان

افزایش-۱۱-درصدی-صدور-بارنامه-در-زنجان-
رئیس کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه حجم بارنامه صادره توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان682 هزار و 657 تن گزارش شده است گفت: بارنامه صادره در زنجان 11درصد افزایش دارد.

غلامرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اقدامات متعددی درباره کنترل تناژ در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان توسط راهداری جمل و نقل جاده‌ای استان زنجان شده است گفت: خرید ۲ دستگاه باسکول سیار محورکش جهت کنترل تناژ توسط ادارات شهرستان صورت گرفته است و اقداماتی برای تجهیزات تمامی شهرستان به باسکول سیار در سال 1402 انجام شد.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: از دیگر اقدامات اساسی زیر نظر راهداری انجام شده افزایش کنترل و نظارت در سطح استان جهت کنترل تناژ در جاده‌های مواصلاتی است.

رئیس کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: کنترل و بازدید از معادن استان به صورت مشترک با پلیس راه، صمت و راهداری انجام شده و افزایش استفاده از سامانه‌های توزین در حال حرکت و قرار دادن سامانه‌ها به پلیس راه از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری است.

کرمی ابراز کرد: میزان تناژ حمل شده در جاده‌های استان در ۱۱ماهه گذشته 10 میلیون و 824 هزار تن بوده که 13 درصد افزایش نسبت به سال گذشته مشاهده می‌شود. 

وی تصریح کرد: تعداد بارنامه صادره توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان 682 هزار و 657 تن گزارش شده است که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر