logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۶۱۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

روحانی شهید سید مجتبی نعمتی+زندگینامه

روحانی-شهید-سید-مجتبی-نعمتی+زندگینامه
شهید سید مجتبی نعمتی فرزند زوج سید بیوک آقا و فاطمه موسوی به سال ۱۳۵۴ در روستای چسب ازتوابع ایجرود شهرستان زنجان چشم به جهان گشود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  مجتبی نعمتی فرزند زوج سید بیوک آقا و فاطمه موسوی به سال ۱۳۵۴ در روستای چسب ازتوابع ایجرود شهرستان زنجان به دنیا آمد. پدرش مغازه دار بود و در خیابان خیام فعالیت اقتصادی می‌کرد.

بیشتر بخوانید

سید پس از چندی راهی مدرسه شد و تحصیلات ابتدائی را در مدرسه فردوسی به پایان رساند و مقطع راهنمایی را نیز با موفقیت در مدرسه شهید مصطفی خمینی با موفقیت پشت سرگذاشت و مقطع راهنمایی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و مقطع متوسطه را در دبیرستان شهید محمد منتظری با موفقیت به پایان رساند.

پس از آن علاقه شدید وی به تحصیلات علوم دینی باعث شد تا وی به حوزه علمیه قم رفته و در آنجا مشغول به فراگیری علوم دینی شود. وی پس از آن نیز مدتی در موزه حفظ آثار شهدا مشغول بود و از آنجا به سپاه پیوست و پس از سپری کردن آموزش های سخت نظامی و رزمی از نیروهای لشکر ۳ نیروی مخصوص حضرت حمزه(ع) شد.

ولی پس از نا آرامی منطقه شمالغرب کشور توسط نیروهای پژاک به منطقه ماکو رفت و به دفاع از مرزهای ایران اسلامی پرداخت.

در همین ایام بود که اولین فرزند وی به نام سیدعلیرضا به دنیا آمد. پس از سال ها حضور در منطقه سرانجام در راستای عملیات تعقیب و انهدام ضد انقلاب در منطقه عمومی خوی محور جهنم دره که فرمانده لشکر به اتفاق چند تن از فرماندهان با یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شده و در تاریخ چهارم اسفندماه ۱۳۸۵رأس ساعت ۲۰:۱۶ به علت اصابت گلوله و سقوط بالگرد سیدمجتبی و چندین نفر از همراهانشان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر