logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۶۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم

امنیت-و-اقتدار-کشور-را-مدیون-خون-شهدا-هستیم
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در هر عرصه‌ای زمانی که به شهدا اقتدا شود برنده میدان هستیم گفت: امنیت، اقتدار و عزت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس برزگر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه روز 22 اسفندماه که به روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده و توجه به آموزهای دینی، اعتبار و ارزش شهدا در جامعه امری مهم است گفت: یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده نگه داشته شود و نسل‌های جدید انقلاب با سیره شهدا آشنا شوند و با آنها انس پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در 22 اسفندماه سال1358 قبل از آنکه جنگ بر علیه کشورمان شروع شود و با روشنگری و آینده نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی «بنیاد شهید» به عنوان اولین نهاد انقلابی تاسیس و شروع به فعالیت کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: در این راستا وظایفی بر عهده بنیاد شهید قرار داده شد از جمله این وظایف رسیدگی به وضعیت معیشت، اشتغال، مسکن و درمان ایثارگران می‌باشد و همچنین از دیگر وظایف مربوطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

برزگر اضافه کرد: در نظر داشته باشیم هر روز متعلق به روز شهداست و امنیت، اقتدار و عزت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم.

وی گفت: در کشورهای غربی با وجود آنکه آموزه‌های دینی خبری نیست اما زمانی که وقتی کشته شدگان جنگ به شهر آورده شوند آنها را در قله‌ها و کوه‌ها مشرف به شهر دفن می‌کنند تا بدانند زیر سایه کدام سربازمملکت زندگی می‌کنند و آرامش دارند.

برزگر افزود: روز 22 اسفندماه باید شکوه شهدا و عظمت کار آنها به خوبی به نمایش گذاشته شود و جوانان امروز انقلاب نیازمند هستند تا با سیره شهدا آشنا شوند و امروزه همه ما نیامندیم شهدا را بشناسیم و با سیره عملی آنها آشنا شویم.

وی ابراز کرد: تجربه نشان داده است در هر عرصه زمانی که به شهدا اقتدا شده است در آن عرصه برنده میدان بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر