logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۱۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پایگاه خبری پلیس زنجان خبر داد:

کشف 5 ميلياردی کالای قاچاق از ۳ خودروی شوتی در زنجان

کشف-5-ميلياردی-کالای-قاچاق-از-۳-خودروی-شوتی-در-زنجان
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقيف سه دستگاه خودرو شوتی و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال در استان خبر داد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه پلیس زنجان؛ حسين بدری در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای طرح 48 ساعته تشديد مبارزه با کالای قاچاق با اولويت مقابله با خودرو های شوتی حمل کالای قاچاق با سه دستگاه سواری شوتی برای ماموران محرز و رسيدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پس از هماهنگی قضايی حين کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان 3 دستگاه سواری پژو با علائم هشدار دهنده و دستور ايست متوقف شدند که در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد؛ 731 عدد انواع لوازم آرايشی و بهداشتی، 4 هزارو 422 عدد قرص ظرفشويی و 468 قوطی نوشيدنی انرژی زا خارجي و قاچاق کشف گرديد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را  5 ميليارد ريال برآورد کردند که در اين خصوص 3 نفر متهم دستگير شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضايی معرفی شدند.

بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح‌های عملياتی مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجراي هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پليس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرايم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوريت‌های پليسي 110 اطلاع دهند.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر