logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۶۱۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره صمت شهرستان ابهر خبر داد:

معرفی ۴۶۸ فقره واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی ابهر

معرفی-۴۶۸-فقره-واحد-صنفی-متخلف-به-تعزیرات-حکومتی-ابهر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۶۸ فقره واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

اصغر عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۴۶۸ فقره واحد صنفی متخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۱۷ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۸۵۵ ریال بوده که در حوزه‌های مختلف صنفی و از سوی بازرسان صمت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر با بیان اینکه در همین مدت از واحدهای صنفی شهرستان ۲ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی صورت گرفته است، افزود: ۹۸ مورد از این گشت‌ها به صورت مشترک و با همراهی تعزیرات و سایر دستگاه‌های متولی همراه بوده است.

عزیزی در ادامه به اقدامات طرح عملیاتی سازمان صمت در روزهای پایانی سال و نزدیک به ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با تشدید نظارت‌ها از ۱۶ اسفندماه جاری تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمامی صنوف و کالاهای پرمصرف شامل میوه و شیرینی،‌ انواع آش و حلیم، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، پوشاک، کیف و کفش و همچنین قالیشویی‌ها مورد نظارت و رصد مستمر بازرسان این اداره قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: در طرح نوروزی و ماه مبارک رمضان که همچنان ادامه دارد، تاکنون ۴۸ فقره صنف متخلف شناسایی و با ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۰۰ ريال تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند که البته این روند همچنان تدوام خواهد داشت.

وی بیان داشت: قیمت زولبیا و بامیه ۱۲۰ هزار تومان و حلیم ۸۰ هزار تومان اعلام شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر