logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۶۱۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر:

بعضی از کوچه‌ها و خیابان‌های ابهر مزین به نام شهید، وضعیت خوبی ندارند

بعضی-از-کوچه‌ها-و-خیابان‌های-ابهر-مزین-به-نام-شهید،-وضعیت-خوبی-ندارند
شهردار ابهر گفت: برخی از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر ما مزین به نام شهید هستند ولی وضعیت خوبی ندارند که حتما پیگیر حل مشکلات این نقاط شهری خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس‌رضا حیدری در مراسم تکریم از خانواده شهدا با بیان اینکه پاسداشت مقام شهدا نه به عنوان یک مدیر بلکه به عنوان یک شهروند نیز وظیفه ماست، اظهار کرد: شهدا افتخاراتی برای کشورمان رقم زدند که در تاریخ ایران بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در کنار مباحثی همچون جامعه شناختی و فرهنگ معماری و موضوعاتی از این قبیل بحثی نیز به نام فرهنگ و تمدن داریم، افزود: هر دوی این موضوعات به روابط اجتماعی و اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد برمی‌گردد.

حیدری با توضیح این مطلب که نظام اسلامی ما برای خودش یک‌ تمدن است که آیندگان درباره آن می‌خواهند صحبت کنند، افزود: یکی از بزرگ‌ترین شاخصه‌های تمدن اسلامی ما فرهنگ ایثار و شهادت است، این فرهنگ نیز مرهون ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی شهدا است.

شهردار ابهر با تأکید بر اینکه بنده خادم مردم و خانواده شهدا هستم، تصریح کرد: انجام دادن کار برای شهدا وظیفه تک تک‌ ما است به ویژه در برهه کنونی که دشمن در تلاش است نام و یاد شهدا را از اذهان مردم و به خصوص جوانان بزداید.

وی با بیان اینکه کارهایی که شهدا انجام دادند مصداق همان خدمت صادقانه بدون‌منت است، تصریح کرد: برخی از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر ما مزین به نام شهید هستند ولی وضعیت خوبی ندارند که حتما پیگیر حل مشکلات این نقاط شهری خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر