logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای شهر ابهر:

برخی از کوچه‌های ابهر که خانواده شهدا در آن ساکنند توجهی نشده است

برخی-از-کوچه‌های-ابهر-که-خانواده-شهدا-در-آن-ساکنند-توجهی-نشده-است-
سخنگوی شورای شهر ابهر گفت:کوچه‌هایی در سطح شهر ابهر داریم که خانواده پنج شهید در آنجا ساکن است اما توجهی به آن کوچه نشده و کوچه خاکی و یا دارای کنده‌کاری است که این امر برازنده خانواده شهدا نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» خدیجه نوروزی در مراسم‌ تکریم‌خانواده شهدا، با بیان اینکه بحث خانواده شهدا که پیش می‌آید زبان انسان از تفسیر و توضیح قاصر است، افزود: امروز اگر امنیت در جامعه داریم همه را مدیون خون شهدا هستیم .

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه قدردان تک تک خانواده شهدا هستیم که از فرزندان و زندگی خود گذشتند تا ما امروز امنیت داشته باشیم، تصریح کرد: طبق فرموده خداوند متعال شهدا زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

نوروزی با توضیح اینکه زندگی بدون پدر برای فرزندان شهدا واقعا سخت است، متذکر شد: از فرزندان شهدا درخواست دارم هنواره قدردان زحمات مادران خود باشند که به تنهایی مسئولیت بزرگ کردن آنان را به دوش کشیده‌اند‌.

سخنگوی شورای شهر ابهر گفت: با تأکید بر اینکه هر چه از خانواده شهدا تقدیر شود جبران زحمات آنان نیست، گفت: تمام شهدا و خانواده آنان دین بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

این مسئول با بیان اینکه خدماتی که به خانواده شهدا ارائه می‌شود باید در شأن آنان باشد، گفت: کوچه‌هایی در سطح شهر داریم که خانواده پنج شهید در آنجا ساکن است اما توجهی به آن کوچه نشده و کوچه خاکی و یا دارای کنده‌کاری است که این امر برازنده خانواده شهدا نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر