logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۶۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

شهرداری ابهر آمادگی جمع‌آوری معتادین متجاهر را دارد

شهرداری-ابهر-آمادگی-جمع‌آوری-معتادین-متجاهر-را-دارد
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: یکی از معضلاتی که در هر شهری ممکن است نمود داشته باشد موضوع معتادان متجاهر است که شهرداری و شورا آمادگی برای کمک به حل این مشکل را دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید بهاوری در جلسه هماهنگی با حضور خبرنگاران و مسئولان نیروی انتظامی شهرستان ابهر برگزار شد با اشاره به تغییراتی که در سطح شهر و شهرستان در حوزه امنیت ایجاد شده بسیار محسوس است ، گفت: مردم به عینه این امنیت را شاهد بود و برای هم بازگو می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به تحویل یک دستگاه ون برای استفاده معلولان و جانبازان عزیز توسط شورا و شهرداری، ادامه داد: این قشر نیز جزئی از جامعه بوده و حق استفاده از امکانات شهری را دارند.

 بهاوری با توضیح اینکه یکی از معضلاتی که در هر شهری ممکن است نمود داشته باشد موضوع معتادان متجاهر است که شهرداری و شورا آمادگی برای کمک به حل این مشکل را دارد، ادامه داد: جمع‌آوری معتادین به ویژه معتادین متجاهر نقش بسیار تأثیرگذاری در برقراری امنیت و کاهش سرقت‌های خرد دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به اینکه این موضوع به نفع شهر و شهروندان است، افزود: با توجه به همین امر باید همکاری لازم در این زمینه صورت گیرد تا شاهد جامعه‌ای امن و پویا باشیم.

بهاوری با توضیح اینکه شهرداری آمادگی نمایش پیام‌های پلیسی و همچنین نصب بنرهای موجود در سطح شهر را دارد، گفت: شهرداری همواره در کنار نیروی انتظامی برای کمک به برقراری نظم و امنیت خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر