logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۶۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۱۵۰ واحد مسکونی در اختیار مددجویان‌ قرار گرفت

۱۵۰-واحد-مسکونی-در-اختیار-مددجویان‌-قرار-گرفت
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه مشارکت پویش مومنانه تا کنون بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی اعم از نقدی، غیر تقدی و خدماتی جمع آوری شده است گفت: ۱۵۰ واحد مسکونی توسط بهزیستی استان زنجان در اختیار مددجویان‌ قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» روح الله خدابنده‌لو در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان زنجان، خدابنده، ابهر، خرمدره و طارم وجود دارد و هم اکنون کمپ ماده ۱۶ در حال احداث است که به معتادان متجاهر اختصاص دارد گفت: بهزیستی استان زنجان معتادان کارتن خواب و بی‌خانمان را با ارائه خدمات پزشکی، غذای گرم، برنامه‌های آموزشی، انجام آزمایش ایدز تحت پوشش قرار می‌دهد و میانگین پذیرش در این مرکز ۷۰ نفر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حوزه مشارکت پویش مومنانه تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی اعم از نقدی، غیر تقدی و خدماتی جذب شده اعمال شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تاکید کرد: در سال جاری ۱۵۰ واحد مسکونی در اختیار مددجویان تحت پوشش‌ قرار گرفته است و تسهیلاتی هم برای واجدین شرایط داده می‌شود.

خدابنده‌لو ابراز کرد: در ۱۰ ماهه سالجاری ۶۰۰ شغل برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان ایجاد شده است و خط ۱۴۸۰ در طول تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای است و بیشترین تماس گیرندگان مادران هستند و این یک نکته مهم و مثبتی است.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از قبیل ضیافت مهربانی، افطاری ساده در مراکز، ضیافت خانه خدا بهزیستی استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: زنان سرپرست خانوار نیازمندی که دارای پرونده بهزیستی هستند می‌توانند از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی بهره‌مند شوند.

خدابنده لو تاکید کرد: زنان سرپرست خانوار  تا پنج سال نسبت به ارائه فیش واریزی خوداشتغالی به مددکارمربوطه و ارائه لیست صورتحساب توسط کارفرما به کارشناس اشتغالزایی بهزیستی شهرستان‌ها مراجعه کنند و از این مزایا استفاده کنند و خیرین استان زنجان می‌توانند با بهزیستی ارتباط مستقیم داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر