logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۶۰۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
‌رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد:

افزایش استقبال از طرح ازدواج دانشجویی در استان زنجان

افزایش-استقبال-از-طرح-ازدواج-دانشجویی-در-استان-زنجان-
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه سال جاری بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی برگزار شد گفت: طبق سال‌های گذشته امسال نیز شاهد استقبال بسیاری از دانشجویان بودیم که مشتاقانه در طرح ازدواج دانشجویی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه سال جاری بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی برگزار شد گفت: طبق سال‌های گذشته، امسال نیز شاهد استقبال بسیاری از زوجین بودیم که مشتاقانه در این طرح شرکت کردند و با حضور پرشور خود این مراسم بزرگ را مزین کردند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به شراط ثبت نام در این طرح معنوی افزود: شرایط ثبت نام به این نحو بود که با توجه به تاریخ عقد مقرر شده از سوی مسئولان زوجینی که هر دو یا یکی از آن‌ها دانشجو بودند، می‌توانستند در این طرح معنوی شرکت کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه این سفر امکانات مناسبی به همراه دارد گفت: در این سفر معنوی سعی بر این است که امکانات خوبی در دسترس تمام زوجین قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این سفر معنوی و پر خاطره برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان در نطر گرفته شده است افزود: دوره‌ آموزشی در بحث «ازدواج پایدار» شامل انتخاب درست همسر، علم به زندگی و مشاوره بعد از زندگی برای آگاهی زوجین ارائه می‌شود.

حجت‌ااسلام قره‌داغی افزود: دانشگاه و تعدادی از ارگان‌های استان زنجان بیشتر هزینه این سفر را تامین می‌کنند و تنها یک سوم هزینه از زوجین دانشجو گرفته می‌شود.

وی در ادامه به هدایای، اهدا شده به زوجین دانشجو اشاره و بیان کرد: قرآن و مفاتیح به همراه شاخه گل برای دانشجویان اهدا می‌شود که تقدیم این جوانان شد. با این حال این سفر معنوی از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده و سالانه به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر