logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۶۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بیش از ۱۰ هزار نفر امسال به اردوی راهیان نور اعزام شدند

بیش-از-۱۰-هزار-نفر-امسال-به-اردوی-راهیان-نور-اعزام-شدند
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اردوی راهیان نور برای معرفی و آشنا شدن افراد از رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر امسال از استان زنجان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

حسین حیدری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اعزام افراد برای اردوی راهیان نور از تیرماه سال ۱۴۰۲طی پنج دوره در استان زنجان انجام شده است گفت: برنامه‌های متنوعی در یادمان‌های بوالفتح، بوالحسن، سیرانبند، بانه و سردشت اجرا شده که ۳هزار نفر از این برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اعزام زائران به اردوی راهیان نور جنوب از یکم آذرماه شروع شده است که بیشتر اقشار «تخصصی بسیج» در این دوره مشارکت داشتند اذعان کرد: اقشار تخصصی بسیج شامل بسیج مهندسین، پزشکی، اساتید، ورزشکاران، معلمین، بسیج حقوقدانان، کارگری، جامعه زنان، دانشجویی، دانش آموزی، اقشار دانش آموزی، بسیج طلاب، دانشجویی، جامعه زنان، مساجد و محلات و کارمندی است که در این اردو راهیان نور حضور فعال داشتند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه اردو راهیان نور از اول بهمن ماه تا ماه رمضان انجام خواهد شد گفت: طی دو ماه اخیر بیش 10 هزار نفر در این اردو از استان زنجان مشارکت داشتند.

حیدری با بیان اینکه برنامه‌ای که برای راهیان نور سالجاری در نظر گرفته شده است بازدید از یادمان‌های بیت‌المقدس، اندیمشک، شلمچه، طلایه، الوند، علقمه، موزه دفاع مقدس و هویزه و...بوده است اظهار کرد: در اردو راهیان نور تعداد دوره‌ها چهار روزه در نظر گرفته شده تا افراد بتوانند از مناطق مورد بازدید استفاده لازم را داشته باشند.   

وی ابراز کرد: در کنار برنامه راهیان نور امسال راهیان پیشرفت نیز برگزار شد که بخشی از زائرین در این اردو از کشتی سازی الوندان بازدید کرده و بخشی دیگر بازدیدگان از نمایشگاه هوا و فضا را در برنامه بازدید داشتند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر