logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۶۰۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح مسطورا در استان زنجان

اجرای-طرح-مسطورا-در-استان-زنجان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طرح مسطورا جهت آشنا شدن با قرآن و مفاهیم آن در نظر گرفته شده است گفت: ۴۰ هزار نفر در سطح استان با محوریت دانش آموزان تحت پوشش طرح قرآنی مسطورا قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید احمدی روز یکشنبه در نشست خبری که به اجرای طرح ملی مسطورا اشاره کرد و گفت: ۴۰ هزار نفر در سطح استان با محوریت دانش آموزان تحت پوشش طرح قرآنی مسطورا قرار می‌گیرند و این طرح به مدت سه سال اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: هدف اصلی این طرح آشنایی افراد با قرآن و مفاهیم مندرج در آن است که به عنوان الگو و راهبرد اصلی در زندگی و فعالیت‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد، در این طرح تبیین و حفظ ۳۰ بخش زندگی‌ساز قرآن در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تمام سعی بر این است با اجرای این طرح عموم مردم مخصوصا قشر دانش آموز از مفاهیم و مضامین قرآنی آشنا شوند و حداکثر بهره‌برداری در این خصوص انجام شود افزود: هزار مبلغ قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در استان مخصوصا در روستاها و مناطق کم برخوردار فعالیت خواهند داشت.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: مسطورا نام طرح قرآنی است که سطر سطر آن زندگی با آیات الهی است که در این طرح افراد علاوه بر تلاوت قرآن اقدام به حفظ و آشنا شدن با مفاهیم آن می‌کنند.

وی گفت: افرا مشتاق در این زمینه می‌توانند به سایت <<زندگی با آیه‌ها>> مراجعه کرده و با ارسال عدد ۵ با شماره ۳۰۰۰۱۴۳۱ در این طرح مشارکت داشته باشند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: این طرح برگرفته از کتاب <<طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن>> اثر مقام معظم رهبری با عنوان <<مسطورا>> است که در ایام ماه مبارک رمضان امسال اجرا خواهد شد.

 حجت‌الاسلام احمدی گفت: برنامه جز خوانی‌های متعددی در بقعه‌های متبرکه در سطح استان اجرا می‌شود که تعداد جلسات قرآنی بالای ۶۰ مورد رصد شده است.

 وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۲۰ میلیون نفر شرکت کننده از سراسر کشور در این طرح مشارکت داشته باشد که از استان زنجان بالای ۴۰ هزار نفر شرکت کننده حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر